Zářijový Gulášek :-)

ZÁŘIJOVÝ GULÁŠEK

Mae govannen, poutníci! :o)
Léto a prázdniny nás pomalu ale jistě opouštějí a spolu s prosluněnými dny (ikdyž - těch moc nebylo) plnými zábavy, odpočinku, objevování, dobrodružství a já nevím, čeho všeho ještě se uzavírají do fotek, videí, dopisů, e-mailů, vyprávění a taky do vzpomínek. Nebude dlouho trvat a vládu převezme podzim. Začnë žloutnout a čevenat listí na stromech, vlaštovky budou sedět na drátech a kout plány na zimní dovolenou, po ránech bude na trávě a autech námraza, v lesích budou pobíhat houbaři, já se vydám objevovat podzimní krásy s foťákem a krom jiného - zase budou někteří z nás nuceni usednout do školních lavic.
Osobně se na podzim těším. Vlastně ani nevím, jestli mám radši léto, nebo podzim - v létě je většinou teplo, což je fajn, protože se alespoň ohřeju. Ale podzim... Ten mě tak nějak víc přitahuje. Možná to je tím, že jsem se na podzim narodila. Kdo ví... :o)
Dost o mě. Jak se máte vy? Co léto, vyvedlo se, jak jste si představovali? Kdybyste si chtěli přečíst článek o mé minidovče v Kestřanech, stačí kliknout SEMKA, je tam i jedna hezká písnička k poslechu.
Přeju vám všem krásné dny!
Vaše Jíťa ;o)

  • NAROZENINY A VÝROČÍ V NEJBLIŽŠÍ DOBĚ
28. 8. oslavil Billy Boyd - Pipin Bral 42. narozky.
2. 9. uplyne 37 let od chvíle, kdy tento svět opustil J. R. R. Tolkien.
21. 9. bude Davidu Wenhamovi - Faramirovi - 46 let.
11. 10. už tomu bude 11 let od první klapky natáčení Pána Prstenů.
20. 10. oslaví náš milý Viggo Aragorn Mortensen 53. narozeniny.
31. 10. bude slavit režisér Peter Jackson - bude mu 49 let.
Všem gratuluju!

Billy Boyd se synem Jackem a přítelkyní Ali
  • BLOG NA FACEBOOKU
ernil-i-pherianath
Jak už jste možná někteří zaregistrovali, rozhodla jsem se tomuto blogu založit profila na Facebooku. Nebylo to zaviněno momentálním pomatením smyslů, nýbrž jsem se nechala inspirovat stránkou www.theonering.net, která má úplně to samé. Sice asi není moc obvyklé, aby byl blog na facebooku, ale což, proč ne? :o) Občasně by se tam měly objevovat informace o dění na blogu, o tom, co chystám, co vyjde, co vyšlo, co se děje, atd. Pokud někdo máte na Fb profil, ráda se s váma zkámoším. :o) Správcuju tam jako Ruby Bralová, což je moje oficiální hobití jméno, nechtělo se mi totiž zakládat svůj osobní profil, páč nesnáším, když musím někde o sobě prozrazovat přijmení a další důvěrnosti. Přijdťe se juknout: TADY je odkaz :-)

  • HOBIT
Mno, co na to říct? V podstatě se od chvíle, kdy od projektu odstoupil Guillermo del Torro, nic moc nestalo, Režisérskou židli by měl obsadit Peter Jackson, což myslím ale ještě nebylo potvrzeno. Vím, že začaly castingy v Americe a NZ, možná i v Anglii.
Na TORNu se ovšem objevilo toto:
Sylvester McCoy byl obsazen do role Radagasta Hnědého (jedenz 5 čarodějů, kteří přišli přes moře do Středozemě) - článek Zde. O tomhle herci se taky před pár týdny uvažovalo jako o Bilbovi...
Sylvester McCoy


  • NOVÝ TENGWARSKÝ FONT?
Toto je velmi zajímavý projekt založený na to, že Tolkien vytvořil elfy se vším všudy - i s jazykem a písmem. Kdysi dávno elfové pracně vykreslovali tngwarské znaky štětcem a dávali si s tím velkou práci. No jo, ale co si má počít takový moderní elf jednadvacátého století v době propisky? Právě pro moderní elfy byla stvořena nová podoba klasického tengwaru. Připadá mi to hodně zajímavé, takže se připravte, že se to jednoho krásného dne objeví v rubrice Písma :o)
Nový tengwar pro moderního elfa :o)

  • A CO JÁ?
Jediné, co mohu s určitostí říct je, že žiju. Ovšem není vyloučeno, že za nějakých 9 měšíců se vám budu hlásit z Bohnic. :-) Jo jo, maturita a přijímačky za dveřma. V prvním pololetí to snad nebude nijaká velká hrůza, takže by tadyměl život běžet normálně. Pak ale... Nastanou kruté časy. Prosím, nedivte se a pochopte to, když se takdy delší dobu nebude nic dít a nebudu se ozývat. Škola bude teď na nejpřednějším místě, protože je to pro mě moc důležité.
A jinak... Fotím, koukám na filmy, čtu, nenapsala jsem ani čárku a vůbec mi to nevadí, poslouchám Kamila Střihavku (kdo četl článek na Allaru o Kestřanech, pochopí), vůbec se netěším do školy a vzpomínám na Otavu :o)
A nakonec fotečka s úlovkem z antikvariátu:
ABC

Komentáře