První video z HOBITA!!!

PRVNÍ VIDEO Z HOBITA PŘÍMO OD PETERA JACKSONA!
Bylo 14. dubna - zdánlivě obyčejný všední jarní den, kdy se počasí hezky zkazilo a začalo někde i znova chumelit. Ovšem - a to dělá tento den neobyčejným - na facebookovém profilu Petra Jacksona se objevilo video, které už asi týden sliboval - video přímo z plenérů a natáčení dlouho očekávaného a nezdráhám se říct, že vymodleného, Hobita.
Osobně si myslím, že je skvělé, že se PJ věnuje nejen svému štábu a hercům, ale že myslí i na nás Ringers - jeho věrné fanoušky - a dokáže je při čekání potešit krásnými 10 minutami kvalitních záběrů.
Teď už k videu - je skvělé! Když jsem ho viděla poprvé, bylo to, jako kdybych se tak nějak vrátila domů. :-) Je skvělé znovu vidět, jak Roklinka a Dno Pytle ožívá, jak se všude hemží herci, kulisáci, technika... Mám velkou radost z toho, že kameramanem je opět Andrew Lesnie, bez něho by ta asi nebylo ono :-) Moc se mi taky líbí záběry z Glumova obýváku - jeskyně pod Mlžnými horami. :-) (pozn. schválně, jestli si tam všimnete té flašky)
A když ke konci PJ mluví o tom, jak se rozhodl do toho znova praštit a natočit tyto 2 filmy, bezděčně se mně vybavila slavná scéna z Návratu Krále, kdy Aragorn mluví ke svým mužům před bitvou u bran Mordoru. A dojalo mě to. Moc! :)
Král se vrátil. Tak je to dobré a tak to má být...
(Promiňte mně mé bláboly, ale nemůžu si pomoct, jsem prostě šťastná a po dlouhé době pořádně dojatá :D)


Komentáře