Tajný deník Froda Pytlíka

TAJNÝ DENÍK FRODA PYTLÍKA
Den první: Po dlouhém a ozdravném spáku v Elrondově domě se cítím mnohem lépe. Sam mi dal úžasnou bublinkovou koupel a dokonale vydrbal záda. Platonická, bratrská láska je tak nádherná. Nejsem si ale tak docela jistý, proč mi musel cucat prsty u nohou, ale zřejmě to má co dělat s elfím způsobem léčby.
Den třetí: Souhlasil jsem nést Prsten do Mordoru. Když nad tím tak přemýšlím, pravděpodobně to byl špatný tah.
Den čtvrtý: Aragorn s Boromirem se drsně pohádali o to, kdo mě ponese na Caradhras. Aragorn Boromira hodil do sněhové závějě. Boromir na oplátku kousl Aragorna do ucha. Prsten na ně musí působit víc, než jsem myslel.
Den šestý: Když jsem se probudil, Aragorn si hrál s knoflíky od mé košile. Určitě jde po Prstenu. To jeho zatracené vábení.No, když se Aragorn o něco pokusí, Sam ho zabije.
Den desátý: Dneska Legolas hladil vnitřní stranu mého stehna svým lukem. Byl jsem ohromen. Neměl jsem tušení, že také ON chce Prsten. Musí to být předmět obrovské moci...
Den jedenáctý: Gandalf mi předvedl zvláštní kouzlo. Očividně, špičaté čarodějnické klobouky nejsou jen na parádu. Zajímalo by mě, jestli ho Prsten také ovlivňuje. Nebo je možná jen velmi divný.
Den dvacátý čtvrtý: Konečně se po dlouhé době cítím odpočatý. V Morii je naštěstí taková tma, že mě Aragorn nemůže ochmatávat. Gandalf spadl do stínu. Oplakal jsem špičatý klobouk.
Den dvacátý sedmý: Lothlorien je tak krásný. A Galadriel taky. Nabídl jsem jí Prsten, ale ona pořád říkala: "Ne, chtěla bych od tebe něco jiného, Frodo Pytlíku..." A přitom se mi snažila zajíždět rukou do šortek. Tak jsem jí jedny šortky daroval, jelikož se zdálo, že je by vážně chtěla. Asi mají v Lothlorienu nedostatek šortek.
Den třicátý: Celý den jsme pádlovali. Jsem velmi unaven. Smíšek a Pipin navrhli skupinovou masáž. Je opravdu milé mít tak starostlivé přátele. Jsem rád, že nejsou v moci Prstenu. Ačkoli tak důkladnou masáž zad ani jiných částí těla jsem zase nepotřeboval. Pipin si doufám uvědomuje, že jsme bratranci. Ne?
Ne?
Den třicátý třetí: Boromir se mi pokusil vzít Prsten. Nejsem si zcela jistý, ale mám pocit, že si se mnou chtěl také zašpásovat. Značně vysilující, jelikož je dosti mohutný.
Den třicátý šestý: Každý se o něco pokouší. Nezvládám se s tím vyrovnávat. Odcházím do Mordoru. Sam jde se mnou. Vyhovuje mi to, neboť budeme mít více času na čistě platonicko-bratrské masáže nohou, které Sam tak ovládá. Na druhé straně mě mrzí, že opouštím Společenstvo, jelikož jsem si pohrával s myšlenkou, že bych si mohl užít s Gimlim. Silné copy a jeho obrovská helma mě docela rozpalovaly. Ále, vždyť je to jedno. Stejně bych se mu nelíbil.

Komentáře