Tajný deník Sama Křepelky

TAJNÝ DENÍK SAMA KŘEPELKY
Den první: Frodo zasažen morgulskou čepelí. Ach ne! Pipin na nejvyšší míru rozrušen. Řekl jsem mu, že vše bude v pořádku, protože pan Frodo je příliš horký na to, aby zemřel. Opravdu jsem to řekl nahlas?
Den třetí: Doprovázím pana Froda do Roklinky, kde ho elfové vyléčí. Gandalf mi řekl, ať pomohu nebohému Frodovi, jenž byl v bezvědomí, ze špinavých šatů. Tak jsem ho vysvlékl a dal mu koupel. A další. A pak ještě jednu. Nakonec přišel Gandalf a upozornil mě, že šest koupelí je až dost, Same Křepelko! Ten nafoukanej starej páprda se snad naposledy myl ve Druhém věku...!
Den čtvrtý: Přemýšlím, jestli už náhodou není čas dát panu Frodovi další koupel.
Den pátý: Elfí bublinková koupel je moc pěkná a poučná. S Gandalfem není žádná legrace.
Den šestý: Pan Frodo se probral. Zdá se, že se cítí dobře. Jenom se diví, proč má na prstech varhánky.
Den sedmý: Vplížil jsem se na Elrondvu radu. Frodo se nabídl, že odnese Prsten do Mordoru. On je tak statečný, tak pohledný, tak vysoký a tak úžasný! Dobrá, tak možná není tak vysoký.
Den osmý: Na cestě do Mordoru. Pokud to chcete vědět, ostatní členové Společenstva jsou pěkně prohnaní. Hlavně Boromir. "Učí Smíška a Pipina bojovat s mečem". Ha ha. Beztak je to jen perverzní hobitofil, který se rád válí s malými hošíky v šortkách.
Den devátý: Aragorn je stejně perverzní jako Boromir. Očividně jede po Frodovi. Zabiju ho, jestli se o něco pokusí.
Den desátý: V Morii je velká tma. Pleskal jsem Aragorna na plocho mečem vždycky, když se pokusil sáhnout na Froda. Gandalf spadl do bezedné jámy. Pan Frodo se později zmínil o špičatém čarodějnickém klobouku, ale docela jsem tomu nerozumněl, jelikož jsem mladý nevinný hobit z Kraje, ne zcela zběhlý ve slovních hříčkách.
Pipin tvrdí, že Legolas spí s Gimlim. Fuj.
Den patnáctý: Lothlorien je velmi krásný. Blonďatá elfí paní definitivně jela po Frodovi. Pipin to schvaluje. Řekl jsem mu, že výškový rozdíl je pro vztah nemyslitelnou překážkou. Pipin odvětil, že pan Frodo může stát na chůdách. Nenávidím Pipina.
Den dvacátý druhý: Opouštíme Lothlorien. Nazdárek, majetnická elfí paničko! Nejsem si zcela jistý, kam vlastně jedeme. Ale zřejmě to bude mít něco společného s vodou, jelikož nám dali loďky. V podstatě je mi to jedno, hlavně když budu sedět s panem Frodem.
Den dvacátý třetí: Boromir dal konečně najevo své dlouho ukrývané sexuální touhy k panu Frodovi. Ale dřív, než jej zastřelili (HURÁ!!!), tak se stačil projevit. Prohlašoval, že se snažil ukrást Prsten, aby mohl vládnout světu a porarit Zlo, my však dobře víme, že to bylo je divadýlko, není-liž pravda.
Den dvacátý čtvrtý: Boromir zabit skřety. Věděl jsem, že jsou přece jen k něčemu dobří. Frodo odešel do Mordoru. Vzal mě s sebou. Hurááá! Je však také nevýslovně zarmoucen, neboť se musel rozloučit s Gimlim. Zároveň je v hluboké depresi a prohlašuje, že zemře jako panic v neutěšeném království Temného pána. To se ještě uvidí! :-)

Komentáře