Informace atd.

Zdravím vás, návštěvníci mého blogu! :o)
Prázdniny skončily a ani jsme se nenadáli, a zítra nám začíná astronomický podzim. Samozřejmě taky začala škola a s tím spojené povinosti v podobě biflování slovíček a psaní domácích úkolů, a samo sebou je tu taky doba, kdy člověk (jako já) už nemá tolik volna jako v létě a nemůže celé deštivé odpoledne civět u počítače. :o)
A chtěla bych vám všem, kteří jste sem přišli a (možná) ještě příjdete, sdělit pár informací, týkajících se nejen Pánu Prstenů, ale taky menších problémků, které se mi podařilo objevit.
1) Občas se vám může stát, a místo obrázku uvidíte prázdný políčko. Tak tam klikněte pravým tlačítkem myši a dejte zobrazit obrázek.
2) Jak jste si určitě všimli, změnila jsem image blogu. Takhle to bude vždy se změnou roční doby. Inspirovala jsem se u www.arwen-undomiel.com
3) Pokud chcete vědět, jaké by bylo vaše elfské a hobitské jméno, zkuste www.chriswetherell.com/elf a www.chriswetherell.com/hobbit :o)
4) Zvyšte svoji aktivitu a piště komentáře! Třeba různý připomínky a podobně...
Myslím, že to je tak všechno, co jsem sem chtěla napsat a mějte se všichni moc fajn.
Namarië! Jíťa :o)

Komentáře