Tajný deník Aragorna

TAJNÝ DENÍK ARAGORNA
Den první: Počet zabitých prstenových přízraků: 4. Velmi dobře. Setkal jsem se s hobity, ušel 40 mílí, stáhl z kůže veverku, snědl ji. Pořád nejsem král.
Den čtvrtý: Zůstal jsem s hobity trčet v horách. Boromir je vážně otravnej. Pořád nejsem král.
Den šestý: Počet zabitých skřetů: 0. Velké zklamání. Aktuality v oblasti mého vzhledu: Vypadám drsně, zanedbaně a mužně. Jóóó! Mám chuť nakopnout Gimliho, ale ovládám se. Pořád nejsem král.
Den desátý: Nic zajímavého se zatím neděje. V Morii je velká tma. Obrovský Balrog. Ani dneska nejsem král.
Den jedenáctý: Počet zabitých skřetů: 7. Velmi dobře. Aktuality v oblasti mého vzhledu: Legolas je asi přitažlivější než já. Zajímalo by mě, jestli by mě chtěl, kdybych byl král.
Den dvacátý osmý: Frodo mě začíná silně přitahovat. Mám pocit, že kdybych se o něco pokusil, Sam mě zabije. Chlupatý nohy mě rajcujou. Pořád nejsem král.
Den třicátý: V Lothlorienu. Galadriel mě sváděla. Přisprostlá děvka. Dobře jsme pokecali s Boromirem. Není zase tak špatnej. Osprchoval jsem se. JO! Ale pořád nejsem král.
Den třicátý druhý: Počet zabitých skřetů: 0. Aktuality v oblasti mého vzhledu: mírně zarostlý. Legolas mi řekl, že mu v mysli roste stín a hrozba. Mám takový dojem, že Legolas je trochu buznička. Ne, nejsem král.
Den třicátý třetí: Počet zabitých skřetů: nespočet. Velmi dobře! Boromir zabit skřety. Taková smůla! Ikdyž zemřel statečně v mém náručí, těď jsem si stoprocentně jist, že byl homosexuál. Mám taky své pochybnosti o Gimlim. Odpočívej v pokoji, Boromire. Pořád nejsem král, ale aspoň Boromir myslel, že jsem. Nicméně to mohlo být tím, že ztratil hodně krve.
Den třicátý čtvrtý: Frodo šel do Mordoru. Řekl, že jde sám, ale přitom vzal s sebou Sama. Proč? Můj Bože, copak je každej v tomhle filmu homosexuál kromě mě? Ani sám se sebou si už nejsem jistý. Sakra, pořád nejsem král.

Komentáře