Tajný deník Boromira

TAJNÝ DENÍK BOROMIRA
Den první: Zúčasnil jsem se Elrondovy rady. Aragorn se naparoval jako obvykle. Myslí si, že je tak úžasný jen proto, že spí s támhletou elfí kočičkou. Jenom proto, že má širokou hruď, pevné a vypracované svaly, tváře ošlehané větrem a zarostlé mužným strniskem, tak to neznamená...Cože? Trošku jsem se zapomněl. Zdá se, že jsem odsouhlesil zúčasnit se jakési Výpravy, zatímco jsem se nechal unést Aragornovým drsným zjevem. Sakra.
Den třetí: Blbej Prsten. Blbá výprava. Blbý Společenstvo.
Den čtvrtý: Frodo dneska upustil Prsten. Zvedl jsem ho, ale Aragorn mě přinutil vrátit ho zpátky. Arogantní zmetek. Zajímalo by mě, jak by se tvářil, kdybych mu svůj Gondorský roh vrazil přímo do...blbej Prsten!
Den pátý: Je nad slunce jasné, že Aragorn má zájem o Froda. Hahaha, Sam ho zabije, jestli se o něco pokusí.
Den šestý: Aragorn pořád jede po Frodovi. "Boromire, vrať zpátky Frodíkovi ten Prsten!" "Boromire, JÁ ponesu Froda na Caradhras!" "Boromire, přestaň se snažit useknout Frodovi ve spánku hlavu, aby ses dostal k Prstenu!" Do očí bijící protekce. Už mě to fakt štve.
Den destátý: Proč nejede Aragorn po mě?
Den jedenáctý: Nesl jsem Froda z Morie. Docela se mi to líbilo. Doufám, že se ze mě nestává perverzní hobitofil, jako ze strýčka Windemira. Ne po tom, co se mu stalo. Smíšek a Pipin jsou taky mazlíci...Mimo jiné, Gandalf zemřel.
Den třicátý: V Lorienu. Galadriel je docela kus. Jsem si docela jistej, že ji přitahoval můj zanedbaný mužský zevnějšek. Legolas se vykoupal v její fontánce. Průůůser!!! Hahaha. Přerostlý elfí pako. Vsadím se, že si barví vlasy. A taky má na nose beďara. Aragorn mi navrhl, že bychom se taky mohli vykoupat. Potom jsem pochopil, že nemyslí společně. Blbej Aragorn.
Den třicátý třetí: Frodo vyšiluje kvůli Prstenu. Nenechá se mě na něj ani podívat. Přiznávám, že jsem se s ním kvůli tomu porval. Váleli jsme se po zemi, dokud nakednou nezmizel. Odolal jsem touze trochu se s ním pomazlit (usnadnil mi to, když mě nakopl do obličeje). Aragorn by žárlil. Ha!
Den třicátý pátý: Zabili mě skřeti. Blbí skřeti.

Komentáře