Tajný deník Elronda

TAJNÝ DENÍK ELRONDA
Den 1: Nepříjemná roztržka s Isildurem. Jako by nestačila ta jeho perverzní hobitofilie, ještě si nedá říct a nosí ty křiklavé zlaté šperky. Potvrzuje moje podezření, že lidé jsou nejenom nejslabší rasa Středozemě, ale taky nemají vůbec cit pro doplňky. Mimochodem: velká bitva, vyhráli jsme. Sauron poražen. Rabovali jsme v Barad-dur, ale nebylo tam nic pěkného, co by stálo za to vzít si domů. Sauron rozhodně ujíždí na černém a oškubaném vzhledu. To nemusím.
Den 3: Isildura přepadli skřeti. Říkal jsem mu, že jeho špatný vkus přitáhne jen samé mizery.
Den 200045: V Roklince je taková nuda. Rozhodl jsem se, že uspořádám Radu a pojmenuju ji po sobě. Pozvu všechny vhodné muže ve Středozemi, co nemají na víkend lepší program. Jsem dobrý! Doufám, že nepřijde Legolas. Ještě jsem nezapomněl na ten večírek ve Druhém věku, kdy se takm záhadně ztratil s pěti litry mé oblíbené pěny do koupele, lahví olivového oleje a třemi z těch drobných hobitů, pro kterou měl takovou zvláštní slabost Isildur.
Den 200048: Do háje! Legolas první potvrdil, že přijede. Kdyby aspoň nepsal na tom navoněném růžovém papíru, ze kterého dostávám rýmu. Nicméně se nabídl, že přiveze Dostihy a sázky. Když vezmu ještě tu diskotékovou kouli, co jsem si půjčil od Saurona tehdy v Prvním věku, mohl by to být docela dobrý mejdan.
Den 200050: Nemilé překvapení. Gandalf se zastavil, evidentně aby si postěžoval na rvačku, co měl se Sarumanem. Neposlouchal jsem ho - copak jsem nějaká linka důvěry? Proč se svými problémy všichni chodí zrovna za mnou?
Den 200051: Gandalf nechce hrát Dostihy a sázky anechce ani, aby se během Rady hrála Polka. Trvá na tom, abychom jenom seděli a mluvili o osudu Středozemě, porážce zla, bla bla bla. Nechápu, proč to máme všichni odnášet za Isildurovu posedlost šperky.
Den 200059: Gandalf mě donutil vrátit Sauronovi tu diskokouli. Řekl mi, že si mám ujasnit priority. On má co mluvit - on přece oblboval všechny tím svým oblíbeným trikem s kloboukem. Glorfindela to hrozně vyděsilo, pořád vzlykal a nebylo možné ho utišit, až pak pořádnou dávkou hobitího koření. Ti mladí elfovéí houby vydrží.
Den 200061: Konečně se sjeli všichni na můj večírek - no dobře, myslím na Tajnou Radu. Poflakoval jsem se kolem, abych se nějak zabavil a narazil jsem na toho nejmenšího hobita. Napřed jsem si myslel, že je to nějaká dekorace do trávmíku, ale brzo se ukázalo, že na to je moc živý. Říká, že se jmenuje Pipin. Možná Isildur nebyl tak docela vedle s těmi hobity.
Den 200068: Tak a kdo vypotřeboval všechnu moji jahodovou pěnu do koupele? Určitě to nebyl Aragorn, když se podívám, v jakém stavu má vlasy.
Den 200071: Hlasité hihňání a cákání z koupelny v prvním patře. Nikdo se tam nemůže dostat. Legolas v hale nacvičuje ty svoje teploušské triky, Boromir se fláká kolem zlomeného Narsilu a doufá, že se objeví Aragorn, a Gandalf ještě pořád brejkuje v novém špičatém klobouku. Zkusil jsem se zašít do zahlrady, ale někdo vyril všechnu mrkev. Copak tu nebude nikdy klid?
Den 200072: Nedovolil jsem Arwen přijít na Radu, protože by si určitě všimla, že jsem si půjčil její čelenku. Stejně mi sluší víc.
Den 200075: Rada velice nudná. Musel jsem několikrát velice dramaticky říct "OSUD", ale obávám se, že na toho, kdo nese Prsten, to moc velký dojem neudělalo. Měl plno práce, aby se vyvlíkl z Aragornových narážek. A pořád předhazoval ten svůj meč. Měl by si dát bacha. Sam ho zabije, jestli si něco zkusí. Chtěl jsem si udělat radost a vyzkoušet si ty krásné fialové Arweniny šaty, ale asi mě někdo špehoval, protože jsem zaslechl nějaké hihňání ze skříně na smetáky. Nevím, co je tu tak směšného - v těch fialových šatech vypadám skvěle.
Den 200076: Společenstvo zítra odchází. Rozhodl jsem se, že se narozloučenou trochu projdu s Pipinem po Roklince. Mezitím se ty fialové šaty úplně vytahaly. Doufám, že se toho Arwen nevšimne - je na svoje věci hrozně háklivá a od té doby, co zavřeli Rohanskou bránu se takové šaty ani nedají sehnat. Pipin mi řekl, že mi fialová sluší. Jsem dobrý!!

Komentáře