Tajný deník Prstenového přízraku č. 5

TAJNÝ DENÍK PRSTENOVÉHO PŘÍZRAKU Č. 5
Den 1: Zrovna jsem otevřel dáreček od Saurona. Krásný, krásný, krásný prstýnek!
Den 1,000,967: Zase jsem dostal krabici čokoládových bonbónů jako Vánoční přilepšení od Temného Pána. Jako obvykle Sauron snědl všechny toffe a nechal bonbóny s jahodovým krémem. Jak nenávidím tenhle život v potupném otroctví. Pořád nemám tělo.
Den 1.001.056: V Barad Dúr děsná nuda. Dá se tu hrát akorát scrabble se skřetama. Děsná otrava, protože skřeti znají jenom Temnou řeč Mordoru.
Den 1.001.102: Mám podezření, že Sauron se na něco chystá. Překvapil jsem ho, jak se maluje obřadní třpytivou řasenkou. Mám dojem, že bude velice šťastnej, až bude mít tělo zpátky a bude se moct opravduslušně oblíknout.
Den 1.001.105: Jo, Sauron se určitě na něco chystá. Dal nám rozkaz vyrazit a chytit hobity, taky nějakýho blízkýho hobitího přítele, co se mu nějak dostal do rukou Jeden Prsten. Přešel bez povšimnutí návrh černokněžnického krále Angmaru, abychom vytiskli obrázek Ptsenu na krabice s mlíkem a čekali, až lidi budou volat.
Den 1.001.106: Dostal jsem úžasného koně, jen ho plácnout. Ale samozřejmně ten kůň není na plácání po zadečku. Hurá! Je tu jedno mínus - pořád nemám tělo.
Den 1.001.107: Dens v noci jsme téměř dopadli Toho, kdo nese Prsten, ale hlavní Nazghúl utrpěl záchvat hihňání, když pozoroval nadměrnou mazlivost Toho, který nese Prsten a jeho tří společníků. Mám dojem, že Gandalf vybral Toho, kdo nese Prsten pro jeho velké modré oči a našpulený dolní ret, spíš než pro postoje hrdinského typu. Hezoučkýho hobitího hošíka a jeho harém přátel jak malý piva doženeme v Hůrce. Velice se těším, až se po masakru ožerem.
Den 1.001.109: Do prdele s tím Aragornem. Do prdele s Isildurem a všema jeho dědicema. Genarace perverzních hobitofilů nejsou nikomu k ničemu dobrý. Syn Arathorna uhobitil, totiž unesl Toho, který nese Prsten. Za účelem potlačení rozčarování nad selháním v dosažení cílů vytyčených Sauronem jsem celou noc chlastal c Hůrce. Hůrečtí jsou velice informativní. Vypito: 10 Mai-Tai (pak jsem narazil hospodského na kůl, totiž na špejli na míchání drinků). Zabito: 17 lidských mužů. Do toho!
Den 1.001.115: Šest dní sledujeme Isildurova dědice a smečku hobitů. Aragorn očividně jede po Tom, který nese Prsten. Sam ho zabije, jestli si něco zkusí.
Den 1.001.116: Na Větrově jsem mírně přehnal skotačení s Tím, kdo nese Prsten. Aragorn z toho byl nějakej rozechvělej a začal se chovat majetnicky a zapálil mě. A skutečně, Sam se mě pokusil zabít. I když úder do kolen pánví na smažení jsem si uvědomil až později.
Den 1.001.119: Dneska jsem poznal elfí přítelkyni Isildurova dědice. Tak jsem se řehtal tomu, že hobitofil Aragorn má "přítelkyni", až mě odnesla voda, což mi přišlo nevhod. Kůň je mrtvej, zbroj celá zrazavělá. Musím se vrátit do Mordoru, aby mě promazali. Ne, nemyslím takhle prmazali. Jste nějakej perverzní přízrakofil, nebo co?

Komentáře