Tajný deník Samovy přikrývky - druhá část

TAJNÝ DENÍK SAMOVY PŘIKRÝVKY - DRUHÁ ČÁST
Den osmnáctý: V dolech Morie. Trpaslík vypadal velmi dobře, to musí být tou helmou. Byla jsem velmi šťastná, že jsem byla vybrána na pokračování cesty, místo toho, aby mě poslali pryč s poníkem. Snažím se jak můžu, abych udržela velmi přitažlivého pana Froda v pohodlí. Můžu i něco zkusit. Sam mne nemůže zabít, protože nejsem živá. Jdu na to!
Den devatenáctý: Stále v Morii. Byla jsem použita tím hobitem s mrkví. Legolas se s ním pod přikrývkou potěšil, myslel si, že to byl Pipin. Jsem tak rád, že jsem zase v blízkosti elfa! Oh! Zapomněla jsem říct ostatním přikrývkám, že ten drb je pravdivý - Legolas má opravdu pevný zadek. Musím si na to zítra vzpomenout a říct jim to. Je to jediný drb mezi přikrývkami.
Den dvacátý: Čaroděj spadl do stínu. Velká škoda, že i se špičatým kloboukem. Rozhodně byl lepší než Gondorský roh. Každý je z toho rozmrzelý. Legolas mě vybral, abych mu pomáhala při jeho předvádění muzikáluSilmarilion. Byl u toho nahý. Nádherně vysoké kopy. Ubohý Legolas byl sklíčený, když jeho výkon nikdo neocenil, tak mě vzal s sebou, když šel pryč, aby se vytrucoval. Slíbila jsem, že o tom jeho výbuchu vzteku nikomu neřeknu. Ubohý nepochopený elfský princ - udělám pro něj cokoliv, jestli zůstane nahý!
Den jednadvacátý: V Lorienu. Byla jsem vyprána a spravena. Ještě, že tak, Boromir si ze mne chtěl totiž udělat JEHO přikrývku.( Klepu se hrůzou, když na to pomyslím) Měla jsem tu čest doprovázet Legolase do koupele v zrcadlové fontánce. Musela jsem slíbit, že nikomu neřeknu o těch blonďatých vlasech, co mu vypadly. Můj ubohý elf - udělám pro něj cokoliv, jestliže zůstane nahý!!!
Den dvaadvacátý: Nový drb od ostatních přikrývek - Boromir souloží zároveň s Pipinem i s tím druhým malým hobitem. Je to vytížený muž. Jinak ten trpaslík má něco s tou šéfovou elfkou. Ten trpaslík snad dostane všechny elfy. Aspoň se nepřiblíží ke mně.
Den třiadvacátý: Jedu lodí s Legolasem a trpaslíkem. Elf je mi velmi oddán, když spí, tře si mnou pod nosem a všude mne bere s sebou. Udělám pro něj cokoliv, jestli se zase vysvlíkne. Začínám se trochu obávat vzrůstajícího přátelství mezi elfem a trpaslíkem, protože tento trpaslík vypadá, že všechny nadržené elfy dostane.
Den čtyřiadvacátý: Mám jméno. Legolas mi říká Zlatíčko, není to hezké? Stále se přátelí s trpaslíkem. Trpaslík se na mne škaredě dívá. Drž se zpátky, malý tvore, elf je můj! Udělá taky cokoliv aby se zase svlékl? Radši nechci znát odpověď.
Den pětadvacátý: Velká bitva. Boromir byl zabit. Bylo mi to trochu líto, když chlípní muži odcházeli. Pipina a toho druhého hobita chytili Skurut - Hai. Pipin bude v pohodě, cestu ze zajetí si vysouloží. Drb od ostatních přikrývek - ten hobit s mrkví definitivně zaprodal Společenstvo. Asi už ho unavovalo být jen "ten druhý hobit." Pan Sam odešel s panem Frodem do Mordoru. Ubohý pan Frodo nemohl unést, že má na něj každý spadeno. Loučím se s vámi, dávejte pozor na tu věc, co vás sleduje. Později - Ten rádoby král přiměl Legolase, aby šli honit skřety a mne tady nechal. Můj ubohý a nepochopený elfí princi s pevným zadkem - budu ti navždy vděčná. Ale stejně to byl trpaslíkův nápad.Chtěl totiž, aby si třel pod nosem jím samotným. Pitomý trpaslík. Jsem teď velmi osamělá.

Komentáře