Tajný deník Samovy přikrývky - první část

TAJNÝ DENÍK SAMVOY PŘIKRÝVKY - PRVNÍ ČÁST
Den první: Opustila jsem Kraj. Asi bych se měla představit - jsem přikrývka pana Samvěda Křepelky. Odešel s Frodem Pytlíkem na nějakou výpravu kvůli nějakému prstenu.
Den druhý: Potkala jsem se se dvěma mladšími hobity. Ten Pipin už má mezi ostatními přikrývkami reputaci, ale jména ostatních hobitů si nemůžu zapamatovat.
Den čtvrtý: Minulou noc jsem jen takktak vyvázla od probodení mečem. Nebyla jsem vybrána, abych zakrývala ty falešné hobity. Mé ubohé spolupřikrývky byly roztrhány na kousky. Další novinky - hobiti se dali do spolku se zapáchajícími a oplzlými lidmi. Doufám, že se k nim nedostanu moc blízko, myslím totiž, že by mohli mít vši.
Den pátý: Ubohý pan Frodo byl zraněn. Pan Sam mi řekl: "Udržuj eplého pana Froda v pohodlí." Žádný strach Same, nevykřikl jsi to nahlas. Budu se snažit být přítulná k Frodovi jak jen to bude možné, myslím totiž, že je velmi atraktivní.
Den šestý: V Roklince. Cestou sem mě při honičce s Černými jezdci namočili v řece. To ti jezdci neví, že jednobarevné úbory se už nenosí? Jsem velmi šťastná přikrývka - na posteli pana Froda.
Den sedmý: Celou dobu jsem navlhlá a jsem cítit po jahodách. Myslím, že pan Sam to s těmi všemi koupelemi přehání. Jinak, ten elfovský šéf jede po Pipinovi. Ten hobit je jistě někde kolem.
Den desátý: Jdu na výpravu s hobyty a bychom zničili Prsten v ohni. Jdu já! Byla vybrána přikrývka, se kterou se nejlépe mazlí. Jsem velmi vděčná za tuto čest.
Den jedenáctý: Odešli jsme na výpravu. Čtyři hobiti doprovázení malým trpaslíkem, velmi bledým elfem, čarodějem s velice zajímavým špičatým kloboukem a dvěma lidmi, jeden je oplzlý hastroš. Myl se vůbec někdy?
Den dvanáctý: Legolas, ten velmi chlípný elf mě vybral, abych ho doprovázela do koupele. Použil mě, aby se osušil po koupeli a pak se na mě nahý opaloval. Je velmi dobré být přikrývkou...
Den třináctý: Byla jsem použita Pipinem, hrál hru "Schovej hobita" s jedním z mužů. Začínám si myslet, že Pipin je trošku divnej. Aaach! Chci se koupat s elfem!
Den čtrnáctý: Zhoršuje se to. Byla jsem použita Aragornem, který mne pořád ve spánku žmoulal. "Pořád nejsem král" vzdychal. Poznala jsem, že ho silně přitahuje pan Frodo. Sam ho zabije, jestli se o něco pokusí. Později - chytla jsem od Aragorna vši! Nesnáším je! A jé, krásná Arwen se mazlila s tím trpaslíkem. Všechno mě velmi svědí.
Den patnáctý: Chvála panu Samovi, dokázal mě zbavit vší mlácením o skálu. Bohužel se obávám, že se mi zvětšuje díra. Chci se zase koupat s elfem!
Den šestnáctý: Boromir ve mě našel díru a velmi ho to potěšilo. Au - byla jsem použita Pipinem v nechutné hře "Zahraj na Gondorský roh". Nebo to byl ten hobit s mrkví? Nemůžu ty dva hobity od sebe rozlišit. Později: Díra opět užita kouzelníkem pro prasárnu se špičatým kloboukem. Pan Frodo byl velmi dojat, ale díra se mi fakt zvětšuje. Začínám se obávat o svou existenci. Chci se koupat s elfem!
Den sedmnáctý: Jsem na velkém zasněženém kopci. Pan Sam se mnou přikryl pana Froda, který se moc třásl poté, co mu Aragorn stáhl dolů kalhoty. Neobviňuji ho. Byla jsem tam, dělala jsem to. Hmm. Budu dnes v noci velmi mazlivá. Pozeději: Díky té díře jsem se stala nejoblíbenější přikrývkou. Ten druhý hobit - ne Pipin - zase použil tu mrkev. Násilnická mrkev! Trhaná díra! Chci se koupat s elfem!!!

Komentáře