Červnový Gulášek

ČERVNOVÝ GULÁŠEK
Mára rë, milí příchozí! :o)
Je zde další měsíc, tentokrát už první letní. Jak jste si jistě všimli, změnila jsem vzhled, dufám, že se vám líbí a že alespoň trošku navozuje letní atmosféru. Mám pro vás pár věciček, které stojí za řeč nejen o PP. Tak příjemné čtení!
Namarië! Jíťa :o)
  • HÚRINOVY DĚTI
Nová knížka J. R. R. Tolkiena je přeložená od paní Stanislavy Pošustové (doufám, že se nepletu) a právě dneska, 1. 6. 2007 se začne prodávat. Vypráví se zde příběh o Túrinu Turambarovi a boji s Melkorem. Cena by podle všeho měla být 289 Kč.
Ilustrace z knihy Húrinovy děti
Ilustrace z knihy Húrinovy děti
  • NAROZENINY TENTO MĚSÍC
Nadcházející měsíc bude na PP narozeniny trochu skoupý. Své 35. narozeniny oslaví 7. 6. Karl Urban, představitel Éomera Rohanského. Liv Tyler bude 1. 7. kulatých 30 let. A ještě na jednoho oslavence nesmím zapomenout - tenhle blog oslaví 20. 6. první narozky! Všem gratuluju!
  • ZPRÁVA AUTOROVI
Prosím vás, abyste, když využijete tuhle možnost mi napsat, nezapomněli přidat e-mailovou adresu, abych vám mohla popřípadě odepsat!!!
  • VIDEA
Určitě jste zmerčili první video, které jsem minulý měsíc zveřejnila. Ovšem, nějako nefunguje, a já nevím, čím to je, ať zkouším, co zkouším, nechce se tomu rozeběhnout. Omlouvám se za to a budu dál zkoušet všechno možné, abyste se na to moc hezké video i na další mohli mrknout.

Komentáře