Grímův tajný deník

GRÍMŮV TAJNÝ DENÍK
1.den: Nuda, nuda, nuda. Je to hrůza všichni jsou nadšení z koní a mečů. Já ne.
2.den: Konečně něco zajímavého, dostal jsem pozvání na kurz: "SLIZOUNEM SNADNO A RYCHLE". Slibují moderní metody v informatice, lákařský rychlokurz, módní poradenství. Žádný koně a meče, asi to prubnu. Tělesné vady vítány. Hmmm...
10.den: Hurá vzali mě!!! Koněčně vypadnu! Musím jet na koni - blééé.
13.den: Dorazil jsem do školícího střediska v Orthranku, je to tu zajímavý. Instruktor je starší, ale štramák. Docela se mi líbí jen se obávám co na to ostatní.
O něco později: Hurááááá jsem tu nejkrásnější. Je tu spousta skřetů a ty pro mě nepředstavují konkurenci. Jen doufám, že neberou holky.
Ještě o něco později: Huráááá holky neberou!!! Jsem tu nejkrásnější!!!!
14.den: Měním image a musím říct, že je to docela paráda. Černá mi sekne a ty kruhy pod očima jsou úžasný. Bílá nezdravá pleť s tím krásně kontrastuje. Doufám, že se Sarumanovi líbím.
20.den: Mám vynikající výsledky a postupuju úžasným tempem. Jen vztah se Sarumanem uvíznul v mrtvém bodě. Počkám na konec kurzu. Měním vzhled vlasů na ulízaný, naolejovaný a vlnitý. Jsem tu nejkrásnější!
98.den: Končím kurz jako nejlepší z 350 účastníků. Skřeti na mě nemaj, je s nima akorát nuda. A jsem krásnější než oni.
99.den: Mám depresi - Saruman má jiného. Dobrovolně se hlásím na akci ROHAN. Ať si Saruman uvědomí jak je to nefér takhle si zahrávat s city.
O něco později: Jen jestli ví co to je. Třeba si tam najdu někoho jiného.
102.den: V Rohanu je to snadný. Králi jsem vsugeroval Alzhaimera šmrncnutýho Parkinsonem. Namluvil jsem mu, aby vyhodil kosmetičku a nechal tréninku s mečem, protože to je momentálně nemoderní. Jsou tu Theodred, Éowyn a Éomér. Theodred je zajímavej asi ho svedu. Éowyn by taky nebyla marná, jen kdyby nemávala pořád tím mečem. Éomer je blbeček s mečem.
125.den: Když jsem zkoušel pozvat Theodreda na procházku objevil se ten nechutně žárlivý Éomer. Vytáhnul na mě meč. Je to namyšlenej trouba.
440.den: Poslal jsem je na obhlídku. Kluci skřetí jsou pro a zamordujou Éomera.
447.den: Blbý skřeti to zvorali a zabili Theodreda. Éowyn z toho má škodolibou radost. Je to krásná holka jen kdyby víc poslouchala co jí říkám.
450.den: Éomér má blbý narážky na mě. Naštěstí král nesnáší útoky na kohokoli ve svém okolí, protože si není jistej jestli je to na něho, nebo na někoho jiného. Éomer dostal vyhazov a dobře mu tak. Svádím Éowyn - je to těžký, chtěla by bejt chlap.
452.den: Dneska dorazila konkurence. Snažil jsem se, aby se nepotkali s králem. Ten starej Gandalf je ale hrozně vlezlej. Je to blbý, ten praštěnej elf je hezčí než já. Gandalfův bodyguard je ranař i když furt prudí s tím, že není král. No a co. Naštvanej fousatej křeček je bohužel naštvanej fousatej trpaslík. Proč si na mě zased? Praštil se mnou několikrát o zem a ještě si o mě opucoval boty. Gandalf si myslí, jak je důležitej a furt votravuje s tím svým rychlo liftingem. Celý moje snažení je na levačku, vyléčil krále. Dostal jsem vyhazov z Edorasu. Vracím se na Orthrank.
455.den: Vracím se k Sarumanovi, sice se ještě nerozešel se Sauronem, ale co tady je to nejlepší - jsem tu nejkrásnější a to je hlavní. Přinesl jsem sebou rohanskou strategii a plány Helmova žlebu. Dalo mi makačku naučit se to nazpaměť, chtělo by to pořádný vybavení pro špionáž.
460.den: Po prostudování začal Saruman vyrábět bomby. A vyslal Vrrky - no nevím. Doufám, že zabijou toho protivnýho elfa nebo aspoň toho fousatýho křečka.
462.den: Ti blbí skřeti se nechali zmasakrovat. A nezvládli zabít ani toho fousatýho křečka.
463.den: Vojsko vyrazilo do Helmova žlebu. Už se těším na bojový zprávy.
464.den: Okolo Orthranku řádějí entí vandalové. Chtělo by to nějakou pořádkovou službu. Saruman je čím dál naštvanější, protože používá pro spěšný zásilky SKURUT EXPRES KURÝRA a mají už 14 dní zpoždění. Odnáším to ale já. Nechutně pořád komanduje. Mám ho plný zuby.

Komentáře