Velká Vánoční Soutěž

VELKÁ VÁNOČNÍ SOUTĚŽ
Mantúlië Nildor!
Těšíte se už na Vánoce? Určitě asi jo, stejně jako já, a tak mě napadlo si to čekání na stromeček a štědrovečerního šupináče trochu zpříjemnit a zasoutěžit si, co vy na to? Tentokrát mírná změna - pro ty nejlepší mám připravené Wallpapery a i pro ty ostatní bude diplom. Nezapomeňte mě tam napsat mejla a hlavně co byste chtěli na ceně (ale ne typu: "něco hezkýho" nebo "něo z PP" - jak mám pak vědět, jestli se vám to líbí....). :o)
Končí se buď 22. nebo 23. 12, podle toho, kdy se tam vyskytne můj komentář KONEC SOUTĚŽE a doufám, že ceny půjdou zveřejnit ve Vánočním článku, když ne, pošlu je na mejly. A bacha: toleruju 1 špatnou odpověď! :o)
Hodně úspěchů a mějte se fajn!
Namarië, vaše Jíťa :o)
Otázky:
1)Odkud je Legolas?
2)Jméno Frodova meče?
3)Jméno Pipinovy manžejky?
4)Kdo řekl:"Tak jsem se vrátil?"
5)Kdo byl otec Arwen
6)Jak se jmenuje bývalé hlavní město Gondoru?
7)Jakpak se jmenuje manžel Galadriel?
8)Kdo hrál Faramira?
9)Jméno nejvetší pevnosti Rohanu?
10)Kde Nazghúlové napadli hobity a zranili Froda?
11)Kolik členů má společenstvo?
12)Jméno démona v Morii?
13)Jméno Velké řeky?
14)Jak se jinak jmenuje Hora Osudu?
15)Kdo nazpíval Into the West?
16)Co dostak Gimli od Galadriel?
17)Váš e-mail?
18)Co na cenu?

Komentáře