Vánoční Gulášek

VÁNOČNÍ GULÁŠEK :o)
Nányë alassëa omentielmanen, nildor!
Rok uběhl a už tu zase máme vůni jehličí, ovoce, pohádek, dárků, rybích šupin, kůstek a polívek a možná i pravého nefalšovaného houbového Kuby (někteří z vás se teď možná otřásli…). I tentokrát přináším několik zpráviček a zajímavostí ze světa Pána Prstenů, ale také vám přeju klid, pohodu, mír a příjemně strávené chvíle s lidmi, zvířátky a věcmi, které máte rádi.
Jsem vám vděčná za to, že sem občas zabrousíte a cením si všech pozitivních ohlasů…
Vaše Jíťa a Ernil-i-pheriannath… Ať vám nohy nikdy nevypelichají! :o)
Nai lassi cuilornelyava úlúmë hestuvar! Ať listy tvého stromu života nikdy nezhnědnou!
  • Vyhodnocení Vánoční soutěže
Nakonec jsem tolerovala všechny chyby, které se vyskytly. Jenom malé upřesnění: Pipin Bral manželku měl, byla to Diamanta s Dlouhé stráně
  • The HOBBIT
    Nejnovější informace, týkající se natáčení Hobbita znějí takto: k natáčení by mělo dojít mezi roky 2010 - 2012 (případně 2012 - 2014), pravděpodobně vzniknou 2 filmy ve formátu 3D, režisér je zatím neznámý, Peter Jackson bude producentem a z herců by se zde mohli objevit třeba Ian McKellen, Viggo Mortensen, Hugo Weaving a Bilba Pytlíka si střihne Martin Freeman…
  • Cate Blanchett…
…je v jiném stavu! Se svým manželem Andrewem Uptonem čeká, myslím, už třetího potomka…
  • Narozky v prosinci a lednu
Dominic Monaghan, představitel Smíška, oslavil 8. 12. své 31. narozeniny. 16. 12 slavila Miranda Otto - Éowyn 40. narozky a o den později, 17. 12. bylo Bernardu Hillovi, představiteli krále Théodena 63 let. Všem gratuluju!
  • LOTR v Anglii
Jak už jsem před časem psala, uzřela jsem na vlastní oči hlavní město Velké Británie - Londýn. Do dneška na ten krásný týden vzpomínám a taky někdy povyprávím. Teď se však mrkněte na pár fotek týkajících se LOTR - osobně made in London!
  • Návševnost blogu
Návštěvnost mě velmi těší a jak jsem psala na začátku článku, děkuju za každou návštěvu. Bilance je následující: za celý rok 2007 zde bylo učiněno 5913 návštěv (k 23. 12. 2007), z toho zatím nejvíce v srpnu - 770! Zajímavé taky je, ze kterých zemí sem lidičky přišli; podařilo se mi identifikovat: Slovensko, Polsko, Bělorusko, Německo, Francie, Anglie, Švédsko, Itálie a Maďarsko… :o)
  • Dárková inspirace

Komentáře