Gulášková tiskovka ke vzhledu a něco navíc

GULÁŠKOVÁ TISKOVKA KE VZHLEDU A NĚCO NAVÍC
Vítejte, milí příchozí! :o)
Jak již název napovídá, v tomto Gulášku máte možnost přečíst si tiskovou zprávu o změně vzhledu blogu. Přidávám ovšem i pár menších zpráviček ze světa Pána Prstenů.
Příjemné počtení přeje
Vaše Jíťa
  • Tiskovka
Určitě jste zmerčili razantní změnu v designu blogu. Těmito řádky chci vyjádřit velký dík "pachateli", který se na mě před jistou dobou obrátil s nabídkou vytvoření designu pro blog, což jsem - jak vidno - neodmítla a s nadšením přijala. Onou osůbkou je Halfirien sídlící na blogu http://dor-lomin.blog.cz. Osobně se přiznávám, že nejvíc se mě líbí asi ten banner... :-) Ještě jednou: DÍKY!!!
Hobití dobrota
...viděla jsem je už v roce 2006 na Slovensku, ale tyhle jsem si dovezla z lyžáku z jednoho malého obchodu. Ještě jsem je neotevřela, takže nemůžu popsat jak chutnají... :o)
  • Do Zlína přijede Andy Serkis!
V novinách (MF Dnes) se vyskytl článek o Zlínském filmovém festivalu, který bude letos zaměřený na fantasy. Budete zde moct kromě jiných zhlédnout ukázky z Červeného trpaslíka (zastuluje Chris Barrie) a Zlatého kompasu (zastupuje Dakota Blue Richardsová). A co je hlavní - účast přislíbil i představitel Gluma Andy Serkis! Bude zde také uvedena česká premiéra filmu The Flying Scostsman, ve kterém hrál Billy Boyd! Celá akce se uskuteční 1. - 8. června a v přímém přenosu budeme moct zhlédnout předávání trofejí 7. června... Více na www.fantasyplanet.cz/lotr/art.asp?id=1449
  • Cate Blanchett...
...se dne 12.4.2008 narodil třetí potomek jménem Ignatius Martin Upton a vážil 3,6 kila :o)

Komentáře