Vánoce, Vánoce přicházejí...

VÁNOCE, VÁNOCE PŘICHÁZEJÍ...
,,Budu muset napsat Vánoční článek na blog."
,,To je dobrý! A o čem bude?"
,,No, to je právě ten vtip! Asi se všichni včetně mě necháme překvapit..."
Jak z tohoto rozhovoru s mojí kamarádkou vyplývá, jasnou představu o článku, který právě čtete, neměl nikdo, a to ani já. Za okny místo sněhu bláto, slunko občas nesměle vysvitne mezi mraky a člověk se má vánočně naladit a napsat smysluplný text o nastalém svátečním čase. Nic snadného, není-liž pravda? ;o)
Ale i přes počáteční nedostatek inspirace se mi v hlavě začaly objevovat náměty hodné zveřejnění, takže, jak ostatně můžete vidět, osud tradičního vánočního počtení - ač zprvu ohrožená - zustala zachována. ;-)
Sedím u počítače, uzobávám kousky cukroví a poklidně klepu do klávesnice. Nazdobený stromeček tiše stojí a voní po mé pravé ruce a já se začínám pomalu těšit na zítřek.
A co vy? Máte už zabalené dárky? Posloucháte koledy? Smažíte kapra? (u nás se tohle opravdu děje, mamka už asi 2 roky toužila po šupináči, omrzela ji snadná příprava file, takže se navečer těším na zapíchnuté kosti v hrdelní oblasti...fotky z onoho masakru mám taky, ale...no, radši ne :o) )
Užijte si dnešek. Se vším všudy. I s případnými nepříjemnostmi. A nový rok s devítkou na konci ať je takový, jaký si přejete aby byl.
Vaše Jíťa a Ernil-i-pheriannath :o)

  • Račte dále!
Minulou neděli jsem dostala šok. A to hodně velký... Když si tak poklidně pročítám list s návštěvností blogu, udeří mě do očí cifra 486 návštěv za sobotu... A za den další: 132 návštěv! Co se to najednou stalo?! Každopádně má radost nad těmito čísly nezná mezí! :o)
Jinak, za rok 2008 se zde uskutečnilo celkem 12250 návštěv (počítáno k 23.12. v 18:45) z mnoha zajímavých zemí, jako například ze Singapuru, Estonska, Japonska, Číny, Pákistánu, Venezuely, Finska nebo Israele, což je o 6057 více než vloni, čili návštěvnost se zvýšila o 100%! Co se českých luk a hájů týče, hojně sem chodí například lidé z Prahy, Brna, Pardubic, Chrudimi, Žerotína, Vyškova, Pnovic, Ostravy a východní Čechy jsou zde také častým hostem.
Vám všem patří jeden obrovský DÍK!!!
  • Hodně štěstí, zdraví...
I v prosinci se událo několik výročí, které by by bylo dobré si připomenout. 8. 12. oslavil Dominic Monaghan - Smíšek své 32 narozeniny. Mirandě Otto - Éowyn - bylo 16. 12. 41 let. Den poté, 17. 12. oslavoval Bernard Hill - Théoden - své 64 narozeniny. Všem gratuluju!
  • Prstenovská hudba v Praze...
... se buhužel obejde bez mojí osoby, ale veřte, že vše budu podporovat! Jenom v krátkosti: koncert bude 28. 5. 2009 v rámci Pražského jara v Kongresovém centru a začátek bude asi ve 20:00. Vstupenky se daly koupit na TicketPro a stály tuším 700, 400 a 900 Kč. Těm, kteří tam pojedou přeju příjemný kulturní zážitek... :o)
  • Úspěchy...












  • Aby toho nebylo málo...
...rozhodla jsem se na můj druhý blog dát nějaký ten článek k pokochání. Takže - pokud chcete - mrktěte se na pár fotek z posledních dvou let na http://allarmedar.blog.cz/0812/co-dva-roky-daly. No a ro příznivce Čechomoru je zde taky něco: http://allarmedar.blog.cz/0812/vesele-cechomorske-o :o)
  • Co dál?
V nadcházejících 365 dnech se chystám přijít ,,na trh" s novou rubrikou (dá-li Ilúvatar, budou i dvě), nechte se překvapit o čem bude. Samozřejmě bude pokračovat Quenijština - díky Quenduluine - a oba dva slovníky. Chtěla bych taky připomenou soutěž s tajnými deníky; ještě jsem neobdržela žádný váš výplod, tak pokud máte bujnou fantazii, nápad a trochu času, pošlete mně vaše dílko, určitě ho zveřejním... Více ZDE.
Trochu mě připadá, že to tady poslední dobou začlo takzvaně "chcípat", ale možná je to jenom můj dojem. Vždyť to znáte sami - úkol z matiky, ročníkovka z dějepisu, čtyři písemky do týdne... To potom moc času a sil na kreativní a vysoce záživné články nezbývá.
Každopádně nehodlám skončit, nemusíte mít obavy! :o)


Na tomto místě dějuji všem, kteří mi s blogem jakkoli pomohli, poradili, pochválili snahu a hlavně: přišli a vrátili se. Moc si toho cením. Opravdu.

Pro všechny příznivce, přátele a kamarády je zde jedna mince proštěstí:

Krásné Vánoce, pohodový nový rok a slunečnou oblohu bez mraků Vám přeje
vaše Jíťa a Ernil - pheriannath :o)
Nai súlë súyuva lannilyannar! Nechť se víter opře do vašich plachet!
P.S: PIŠTE KOMENTÁŘE!! KDYKOLI A KAMKOLI!

Komentáře