Ahoj aneb ajťák je kámoš :o)

AHOJ aneb AJŤÁK JE KÁMOŠ :o)
Zdravím vás spolu se systémem Windows XP (nově nainstalovaným) a všechny vítám!
Po delší době jsem se včera opět mohla připojit prostřednictvím mého milovaného PC k internetovému světu, což mi udělalo nesmírnou radost, a tak jsem se rozhodla v následujících řádcích popsat, co se vlastně dělo, děje a třeba i dít bude. Nemá to sice velkou provázanost se světem Pána Prstenů, ale i o něm bude pár zmínek...
Vaše Jíťa
P.S.: Nějaké ty moje fotky ze zimy: http://allarmedar.blog.cz/0904/vzpominky-na-zimu

  • POČÍTAČ
23. 2. 2009: Večer usedám k PC mašince, zmáčknu čudlík a ono... to nenajelo. Zkouším psí kusy, vzmohlo se to jen na nouzový režim. Co to má bejt, todleto?, říkám si. Pár dní nato se pokouším PC opět zapnout, tentokrát naskočí bez problémů, ale s blbou grafikou, všechno je zvětšené a špatně čitelné. Nicméně takhle funguje Pc několik dalších dnů, během kterých hledáme závadu tam, kde nakonec vůbec nebyla - na grafice: Nvidia geforce (graf. karta) nehlásí problémy, monitor nehlásí problény, tak sakra co tomu je?!
31. 3. 2009: Počítač už asi 2 týdny buď nechodí vůbec, nebo jen nouzově. Vzdáváme se jakékoli snahy opravit ho vlastními silami a odnášíme ho do nedalekého malého IT kutlochu na spravení, protože už tušíme, že naše síly na tenhle problém stačit jednoduše nebudou...
3. 4. 2009: Jak se po telefonu dozvídáme, příčinou problémů nebyla výše zmíněná grafika, ale něco mnohlem prozaičtějšího a logického: RAM (operační paměť) si postavila hlavu a přestala fungovat.
10. 4. 2009: Od 16:45 SELČ mám možnost sledovat velice zajímavou a poučnou práci lidí, kteří PC problematice rozumí pořád ještě víc, než já (dokud nevystuduju fakultu informatiky na Masarykově univerzitě v Brně nebo na VUT Brno). Po zhruba půlhodině je PC kompletní, zašroubovaný a předělaný a směle se nese v náručí mého taťky zpátky domů...
11. 4. 2009: Ty WinXP jsou oproti Win 98 (na kterých jsem jela až doteď - říkejte si co chcete, byly skvělý a poslouchaly líp než jiné systémy...!) docela změna, ale příjemná... Ještě bude trvat, než to všechno nainstaluju zpátky, ale to už je to nejmenší.
Tímto bych chtěla vyjídřit velký dík lidem (ajťákům), kteří se opravy zhostili a dovedli ji do zdárného konce; a samosebou taky vám, kteří jste na mě a na blog nezanevřeli a dál sem chodili a přidávali komentáře. DÍKY!!!
  • SPŘÁTELENÍ S CADDY
Za co jsem taky ráda, je fakt, že jsme se spolu s Caddy spřátelily. Určitě jse k ní mrkněte, má opravdu hezký blog! http://caddy.blog.cz
Moc díky za diplom!

  • The LOTR vTV
Určitě vám neuniklo, že Prima včera k mé velké radosti odvbysílala Dvě Věže a dneska je na programu Návrat Krále. Nevím, jak vy, ale já se budu na 99,9999% dívat! Mrkněte se tak a užujte si to!

Komentáře