Hodně štěstí, zdraví... potřetí!

HODNĚ ŠTĚSTÍ, ZDRAVÍ... POTŘETÍ!
Jak se tak každoročně školní rok chýlí pomaličku, ale jistě ke svému konci, aby přenechal vládu prázdninám, začínám vždycky už tak od konce května přemýšlet o tom, co by bylo vhodné napsat do narozeninového Gulášku. Něco smysluplného, plného vděku, díků a slibů pokračování. Řeknu to ale na rovinu - žádný jiný článek se mně nepíše hůř (což je možná trošku paradoxní)...

Víte, napadá mě, že kromě mé obrovské záliby v Pánu Prstenů toho o mně vlastně moc nevíte, co? Netušíte, kdy můj nový život nastal, jaká jsem, co mám ráda (a co ne) atd. Pokusím se sebe tedy zkráceně popsat: 1,68 m (jako Billy Boyd :o) ), hnědé háro, brejličky. Nejčastěji mě máte možnost spatřit v mikině či svetru, černých gatích a teniskách. Pokud mě potkáte někde v přírodě, budu u sebe mít na 99,998% foťák a budu se krčit nad nějakou tou malou kvetoucí flórou. Muzika? Soundtrack LOTR, Enya, Čechomor, Divokej Bill, Chinaski, Kabát, Simon&Garfunkel, Bon Jovi... Filmy? LotR, Piráti, Augustus - první císař římský, Sedmá rota, Rok ďábla, Butch a Sundance - začátky, Účastníci zájezdu, Sexy Pistols, Stůj nebo se netrefím, Doba ledová (+ další animáky), Rob Roy... Knížky? LotR, cestopisy (doporučuju ty od Honzy Šťovíčka), westerny, Triptich, Tvář (a jiné thrillery...). Permanentní činnost? Učení. Volný čas? Focení, internet, turistika, plavání (a topení;-)), čtení, rejžing zlata... Oblíbené místo? Někde u vody, v lese, na louce, v horách, u moře... Oblíbené země? NZ, Anglie, Skotsko, Irsko, Island, Aljaška...

A co já a LOTR? tenhle krásný vztah začal - přesně si na to vpomínám - 13. 4. 2005. Do té doby by se můj život dal popstat slovy chaos, sled náhod, bezradnost, problémy se sebou i se školou. Až po tomhle datu se konečně objevil nějaký řád, nějaký smysl toho všeho. Najednou bylo za co bojovat, za co se rvát, proč stát v první řadě vojska a nést první nápor útoku statečně a odvážně, ikdyž se mi mnohokrát nechtělo. Ale stát na pokraji bitvy, které se utéct nedá, je ještě horší, jak řekl Peregrin Bral, ten v mých očích nejlepší a nejstatečnější človíček (pardon, hobit), kterého znám. Právě jemu - a říkejte si co chcete - vděčím za to, že jsem se k PP dostala a že s ním žiju dodnes a bojuju za to, čemu věřím a co mám ráda. Pipine, ten největší dík patří tobě. DÍKY.
(Ten obrázek jsem nekreslila...)

No ale teď zpět k blogu. Za poslední rok se toho dělo, myslím, docela dost, a já jsem se snažila o těch nejzajímavějších věcech informovat, poreferovat, nebo na ně alespoň upozornit (namátkou vybírám The Hunt for Gollum, přípravy Hobbita, nové LOTR knížky...). Jsem nesmírně ráda za každý komentář, hlas do ankety, za návštěvu, za pomoc, radu, pochvalu ba i kritiku. Přála bych si, aby tenhle blog i nadále fungoval jako jakási knihovna informací, obrázků a zajímavostí o světě Pána Prstenů, kde by každý našel to, co potřebuje, kde by si mohl odpočinout od složitého bludiště internetu a kam by se (a to bych blya velice ráda) rád vracel.
Ani ti nejmoudřejší nedohlédnou do všech konců. Ale jedno vím jistě: nekončím a ni to nemám v úmyslu. Připravuju další 2 - 3 rubriky, anketu... Nechte se překvapit! :o)

Děkuju všem spřáteleným, přátelům, kamarádům, těm, kteří poradili a pomohli, když bylo nejhůř...
A hlavně: DĚKUJU J. R. R. TOLKIENOVI

Vaše Jíťa a Ernil-i-pheriannath :o)

P.S.: P. Jackson a GdT o Hobitovi: http://www.fantasyplanet.cz/lotr/art.asp?id=1507
P.S. S.: Moje fotky jarní květeny na http://allarmedar.blog.cz/0906/vzpominky-na-jaro (udělejte mi radost a hoďte tam komentář... Jo, a držte palce a autoškolou! ;o))

Komentáře