Jarní prvosenka... :o)

JARNÍ PRVOSENKA... :o)
Mantúlie, nildor!
Jak se máte? Těšíte se na jaro taky tak moc, jako já? Už vás taky tak trošku štve pohled na kupy sněhu a věčně šedivou oblohu? Já si těď užívám jarních prázdnin (ikdyž - užívám je mírně nadsazený slovo - po nemoci musím dopisovat sešity, takže nic moc), na které jsem se těšila od konce těch vánočních.
V Prstenovském světě (i ve světě tohoto blogu) se událo několik velice zajímavých věcí, o kterých by byla škoda se nezmínit - proto jsem usedla k mému milému PC a dala se do psaní doufejme alespoň trochu záživného článku.
Mějte se krásně a užijte si přicházející jaro!
Vaše Jíťa :o)
  • SKVĚLÁ ZPRÁVA
Myslím, že teď potěším nejméně 80% všech Ringers... Daniel Radcliffe (HP) se vyjádřil ke spekulacím ohledně jeho obsazení do role Bilba Pytlíha v Hobitovi tak, že mu role nebyla nabídnuta a že on sám se teď nechce podílet svým hereckým výkonem na žádném filmu "s čaroději". Skvělé, není-liž pravda? ;o)
  • TOBEY MAGUIRE?
Na TORnu se jednoho krásného dne objevila podivná informace o tom, že by se v připravovaném Hobitovi v roli Bilba měl objevit Tobey Maguire (Spider Man). Toto bylo ovšem popřeno samotným režisérem Guilermem del Torrem...

  • SIR PETER JACKSON
Sir? Ano, PJ byl na konci roku 2009 (či na samém začátku roku 2010) udělen titul SIR (byl mezi 5 lidmi, kteří byli vyznamenáni). Peter na to řekl:,,Myslel jsem si, že nic nemůže překonat Ceny Akademie 2004, ale mýli jsem se. Byl to neuvěřitelný moment."
  • EDGE OF THE WILD...
...tak se jmenuje výstava obrazů inspirovaných PP, která se měla konat 26.-29. 3. anglickém Glosu, ale datum konání bylo posunuto na 13.-16. 8. Jedná se o již sedmý ročník, pořádaný v Redensdale Hall v již výše zmíněném Glosu; vstup i parkovýní je zdarma. A na díla jakých autorů se můžete těšit? Např. Ted Nasmith, Ruth Lacon, Jef Murray nebo Peter Pracownik.
  • BLOGY
Nejnápadnější změnou je zajisté nový vzhled, která má ,,na svědomí" Clarett, které bych chtěla tímto mockrát poděkovat! V záhlaví (které jsem si dovolila doplnit nápisem The LORD of the RINGS - doufám, že mě Clarett neukamenuje :o) )je obrázek White ships to Valinor od mého oblíbeného Teda Nasmitha.
Dále jsem se trošku pohrabala v galerii, roztřídila obrázky (hlavně ve složce Ostatní) a přidala nové ve složce Tolkien. Na březen chystám novu rubriku, nechte se překvapit. :o) Na začátku menu přibyly googlácké překladače a info o dění na mém druhém blogu.
Na Allarmedaru proběhlo změn víc - nový vzhled, přehlednější menu, statistiky, odkazy... Přijďte se mrknout, třeba na fotky ze Slivestru 2009.
  • NAROZENINY V BŘEZNU A DUBNU
25. 3. bude již tradičně patřit TOLKEN READING DAY - nazapomeňte, v klíd¨ku si sedněte a začtěte se do nějakého krásného Tolkienova přiběhu!
20.4. oslaví Andy Serkis (Glum) 46. narozeniny. Jack William Boyd (syn Billyho Boyda) bude mít 26. 4. čtvrté narozky.
Všem gratuluju!

Komentáře