Deset věcí, které mám ráda

DESET VĚCÍ, KTERÉ MÁM RÁDA

Článek opatřený tímto nadpisem jste už asi viděli na hodně blozích, co? No, abych netrhala partu, a taky díky tomu, že už jsem do této záležitosti pozvaná dvakrát (možná i víckrát), rozhodla jsem se taky zapojit. Berte to, prosím, s rezervou. :-)

Pozvala mě nejdřív Caddy a poté Ynka.

Teď bych měla někoho taky pozvat, co? Jenže tak trochu nevím, u koho už to bylo, či nebylo, takže kdo chcete, můžete se na svém blogu zapojit a připsat, že jsem vás pozvala. (pokud jste byli mým článkem inspirováni)

A nyní už onen výčet 10ti věcí, které mám ráda (nejsou řazené podle důležitosti):
1. J. R. R. Tolkiena a jeho tvorbu. Díky němu jsem před několika lety začala pořádně žít, zajímat se o spoustu věcí a naučila jsem se toho hodně o životě a o světě. V neposlední řadě je pro mě Tolkien inspirací a podporou v těžkých chvílích.
2. Focení. Fotím asi od 10 let, ale pořádně jsem se o něj začala zajímat až někdy v roce 2007. Nejradši fotím kytky, vodu, krajiny, makra... Jestli chcete, mrkněte se tady.
3. Svou rodinu a kamarády. Jistě, někdy si tak nerozumíme a lezeme si na nervy, ale bez rodiny by to prostě nešlo. Jsem ráda, že můžu žít spokojeně a mít fajn rodiče, protože ne každý má takovou možnost.
4. Muziku. Soundtrack z PP, Enya, Čechomor, Divokej Bill, Chinaski, Kabáti... A spousta a spousta dalších interpretů. Díky hudbě si odpočinu, odreaguju se, získám inspiraci... Nesmím taky zapomenout na svou kytaru a flétnu :-)
5. Počítač. No jo, výpočetní technika mě fascinovala už v raném mládí. :-) Narozdíl od většiny mých kolegů mě baví i programování a ne jen Word, Excel a internet. Chci se pokusit o dobytí fakulty informatiky na Masarykově univerzitě (či někde jinde), snad to vyjde.
6. Přírodu. Stromy, kytičky, listí, kopce, hory, moře, řeky, potůčky. K tomu snad nemusím nic dodávat. ;-)
7. Cestování. Moc ráda objevuju nová zákoutí naší země i Země. :-) Není nad to, když si můžete prolést ruiny starého opuštěného hradu, objevit jezírko v temném lese, ztratit se ve víru velkoměsta bez mapy a najít něco, co ostatním zůstává skryto!
8. Houby - jako každý správný hobit! :-)
9. Knížky. Sice asi nejsem takový ten typický knihomol, co se klepe hrůzou, když zrovna nemá co číst, ale myslím, že můžu říct, ža čtu poměrně dost (v knihovně by mohli vyprávět). Mám ráda Tolkienovu tvorbu, Hraičářova učně, tvorbu pana Suchého a Šlitra, cestopisy (př. Honza Šťovíček), detektivky (Midsomerské vraždy, Karin Slaughter), atd. Teď momentálně mám rozečteno Proč bychom se netopily o pana Šmída, výborná a trefná knížka vodácích!
10. Filmy. Pán Prstenů, Narnia, komedie všeho druhu, Master and Commander, Ohnivý oceán, Zátaras, Mash (dobře, to je seriál), pohádky, a mnoho dalších snímků.

Tohle, co jsem vytvořila, samosebou není úplný výčet všeho, co mě těší a co mám ráda (to bychom tu byli do zítra). I tak ale gratuluju těm, kteří dočetli až sem a neunudili se. :-) A taky děkuju Caddy a Ynce za to, že mě do téhle věci pozvaly, protože jsem měla možnost popřemýšlet si o tom, co je pro mě opravdu důležité a bez čeho bych nebyla ta správná já.

Mějte se všichni moc krásně!
Vaše Jíťa :o)

Pipin

Komentáře