Slivestrovský gulášek 2010 :-)

SILVESTROVSKÝ GULÁŠEK 2010 :-)

Mantúlië, přátelé!
Vítám vás u čtení posledního článku roku 2010 - a opět je to gulášek. :-) Nebudu přehánět ani lhát, když řeknu, že jsem o obsahu tohoto článku přemýšlela skoro celou noc; vážně, pořád jsem probírala, co sem vložit, co napsat... No, nakonec mi LOTRovský svět pomohl a seslal ke mně jednu skvělou zprávu, o které se s vámi na následujících řádcích podělit. K tomu přidávám nějaké to video a něco k zasmání - to přece k Silvestru patří, ne? :-)
Milí přátelé, do nového roku 2011 vám všem chci popřát, aby se vám dařilo, neopouštěla vás dobrá nálada, aby se vás nedržela smůla, abyste potkávali jen samé skvělé lidi (potažmo hobity, elfy a půlelfy) a samozřejmě taky hodně štěstí, zdraví, lásky, víry, odhodlanosti a kuráže. Děkuju vám za všechny komentáře, návštěvy, za podporu, radu, pochvalu i kritiku.
Mějte se krásně!
Vaše Jíťa a Ernil-i-pheriannath :o)

BILLY BOYD SE OŽENIL!!!
Ano, toto je ta skvělá zpráva - Billy do toho praštil a 29. 12. 2010 si ve skotském Glasgow vzal svou dlouholetou přítelkyni Ali Makinon, se kterou má syna Jacka. Billy, přeju tobě i tvé rodině jen to nejlepší na cestě životem! Za zmínku taky stojí, že svatebními hosty byli Elijah Frodo Wood a Dominic Smíšek Monaghan! :-)
Billy se žení :-)

THEY ARE TAKING HOBBITS TO ISENGARD :o)


LEGOLAS - Nic proti Legolasovi, mám ho ráda, ale u tohohle videa se řežu smíchy, zvlášť, když si vzpomenu na Tajné Deníky :-)


A nakonec FRODO - tohle je taky nářez :-D

A kdyby jste se chěli kouknout ještě na něco jiného, zavítejte na Allarmedar - KLIK :-)

Komentáře