Vánoční Gulášek 2010

VÁNOČNÍ GULÁŠEK 2010

Mára rë, Ringers! :-)
Tak co, jak se vám dneska vstávalo? Nemohli jste ani dospat, nebo jste celou noc kvůli nervozitě a očekávání probděli? Ať tak či onak, dočkali jsme se. Ano, opět je tu ten nádherný čas, kdy v obýváku voní stromeček a cukroví, smaží se kapr (potažmo file nebo řízek), odevšad se linou koledy, hrajou se hry, sledují se pohádky a každý se už nemůže dočkat večera, až si s rodinou sedne ke stromečku a napjatě bude rozbalovat dárky.
Nevím, jak vy, ale já jsem se Vánoc a prázdnin už nemohla dočkat. Na začátku prosince mi připadalo, že se jich snad ani nedožiju, protože se na mě hrnulo šílené množství práce, do postele jsem vždy padla jako za vlast a noci byly tak krátké... Ne, vážně, jsem moc ráda, že teď nebudu chvíli civět do učení (sice jen tak 3 dny, pak musím zase začít, ale stejně - všechno bude v klidu a pohodě, žádný stres...).
Kiwi :o)
Když jsem přemýšlela, co by mělo být obsahem pravidelného Vánočního Gulášku, nemohlo mě nic napadnout. Múzy si asi daly padla a šly se cpát cukrovím a koukat na pohádky. Ale vážně - vezměte si třeba dění kolem Hobita. Je teď kolem něho nějaký zvláštní klid. Jistě, postupně se sice objevují zprávy, že Hobitín je už skoro hotový, a že ten který herec potvrdil svou účast v roli toho neb onoho trpaslíka. Ale připadá mi to všechno jak klid před bouří. Vždyť za ani ne 2 měsíce by se mělo začít točit! Nemůžu se dočkat, až uvidím první fotky z natáčení, první ukázky, trailery, zprávy... Taky máte takovou radost, že se Hobit po takové době a problémech dostane na stříbrná plátna kin? ;o)
A nyní trošku k blogu samotnému. Za letošní rok zde bylo spácháno kolem 9014 návštěv - a to i z poměrně exotických zemí, jak třeba z Brazílie, Keni, Zairu nebo Maroka :-) Komentářů se letos urodilo taky požehnaně, ale nechtějte po mně, abych je počítala, toho jsem si užila v červnu při přípravě 4. narozeninového gulášku :o)
V dalším roce bych chtěla... Lidičky, já bych toho chtěla! Ale maturita je potvora nepříjemná a časžeroucí! Čili - pokud taky dlouho nic nepřibyde, nedivte se prosím, sedím nad učením. Každopádně doufám, že všechny rubriky budou průběžně doplňované dalšími články, občas se tu objeví i nějaká ta muzika a samosebou: informace o Hobitovi!!! ;-)

Přeju vám všem krásné Vánoce, příjemně strávené prázdniny a volno, hodně zábavy na Silvestra a štěstí a zdraví do nového i Nového roku :-) Anar kaluva tielyanna!

Vaše Jíťa a Ernil-i-pheriannath :-)


Hobiti

Komentáře