Gulášek guláškovitý :o)

GULÁŠEK GULÁŠKOVITÝ
Mára rë, poutníci!
Ani nevíte, jak jsem ráda, že se po tak dlouhé době konečně dotávám k napsání nového článku... Opravdu - už mě posledních několik týdnů hodně štvalo, že sem skoro nic nového nepřidávám a že vás neinformuju o nových událostech, které se v LOTR světě dějí. Jenže jinak to nešlo - potřebovala jsem sedět nad učením k maturitě a když už jsem se na PC dohrabala, musela jsem si zkoušet různé úkolníčky a programy na IVT; blog jsem vždycky jen zkontrolovala a případně odpověděla na komentář, na víc mě nezbýval čas, nálada ani nápady. No, ale to už je za mnou - ústní jsem absolvovala v úterý a příští týden mě čekají testy, ale ty by snad neměly být moc velkým problémem. Takže: jsem zpět! ;) A jsem tomu neuvěřitelně ráda!
Chci vám všem poděkovat za podporu a vlídná slova a taky za to, že jste sem ani přes mou výraznou neaktivitu nepřestali chodit!
Vaše Jíťa a Ernil-i-pheriannath :o)

  • ORLANDO BLOOM V HOBITOVI!
,,Před deseti lety vytvořil Orlando Bloom svým ztvárněním Legolase ikonickou postavu. Strašně rád vám dnes můžu říct, že se na Nový Zéland ještě jednou vrátí. Jsem nadšený, že s ním můžu opět pracovat. Vtip je, že já jsem a vypadám starší - ale Orlando ne! Myslím, že to je právě to, díky čemu je z něj tak skvělý elf!" - aneb slova Petera Jacksona ze dne 27. 5. 2011 potvrzující, že se představitel Legolase objeví i v Hobitovi!
K tomu si ještě dovoluji připojit informaci, že Hugo Weaving bude znovu hrát Elronda!

  • BENEDICT CUMBERBATCH - ŠMAK NEBO BARD LUČIŠTNÍK?
Pokud jste viděli Sherlocka, určitě víte, o kom je řeč. No a právě o tomto herci se teď ve spojitosti s Hobitem hodně mluví - tedy, spíš spekulujue. Jedni tvrdí, že by měl obsadit roli Barda Lučištníka (tahle zpráva přišla TORNu z nějaké NZ TV stanice, takže to není nic oficiálního), jiní zase říkají, že namluví draka Šmaka. I tázali se zvědaví reportéři Martina Freemana, ovšem nedostali z něj moc, on sám ale prý řekl něco v tom smyslu, že se s BC počítá... No, pánové, uvidíme... :-)


  • WELLYWOOD
Jak říká TORN: Nápis WELLYWOOD bude postaven ve Wellingtonu na kopci poblíž studia Miramar - a to na oslavu novozélandského filmového průmyslu. Nápis v hollywoodském stylu bude 3,5 m vysoký a 28 m dlouhý. Samozřejmě, že to bude dost stát - prý stovky tisíc NZ$ - a hotovo by mělo být už v září...

  • NORA NA SEKAČKU :o)
Jistý fanoušek Pána Prstenů Jim, si chtěl postavit na zahradě boudu, kde by měl schovanou sekačku a další zahrádkářské potřeby. Jenže , jak už čekáte, nevyznikla bouda obyčejná, nýbrž krásný domeček ve tvaru hobití nory :-) No řekněte - nevystěhovali byste tu sekačku? ;) Jim o tom všem píše na své stránce: http://www.myhobbitshed.com/, kde se nacházejí i plánky a rady, takže pokud máte pozemek, stačí jen sehnat stavební povolení a dostatek materiálu a můžete začít :o)


  • STRAŠNÉ ZÁPLAVY VE STŘEDOZEMI!
To alespoň tvrdí Maďaři, kteří v Budapešti testují nový bezpečnostní systém. Z televizí a rádií se tak lidé dozvídají o příšerném počasí a hrozných záplavách v Gondoru, Rohanu, Roklince, Helmově Žlebu a i v jiných místech obydlených hobity, elfy, skřety, enty a lidmi. Maďaři tvrdí, že použili k testování právě Tolkienův svět proto, aby zbytečně neplašilï obyvatele Budapeště a dalších měst :-)

Komentáře