Polokulatiny :-)

:-) POLOKULATINY :-)

Mantúlië, poutníci!
Dneska máme 20. června - den jako každý jiný, řekli byste. Jenže - pro mě je to už pět let velice významné datum - den, kdy vznikl tenhle blog... Ano, přátelé, zní to asi mírně neuvěřitelně, ale je to tak: můj blog dneska slaví páté narozeniny! :-)

Když si tak pročítám minulé narozeninové Gulášky, nemůžu se ubránit sentimentu a vzpomínkám. Říkám si: ,,Jó, to byly časy... Rok, dva, tři, čtyři... Páne jo, co jsem to taky nevymyslela..." A když k tomu přidám vaše komentáře, tak je melancholická a dojemná atmosféra naprosto bezchybná.
Víte, poslední dobou jsem o blogu přemýšlela a přiznávám, že mně připadá neuvěřitelné, že jsem po tolika letech ještě pořád tady - když tolik blogů po nějakých dvou třech letech skončí, většinou s odůvodněním, že není čas, nebo že autora to přestalo bavit. Napadlo mě, co by se stalo, kdybych to taky zasekla a prostě z tohohle blogovacího světa zmizela. No, nebyla to příjemná myšlenka! :) Fakt - v mém životě by bylo najednou velké prázdno.
Blog mně dal opravdu hodně. Ať už se zmíním o přípravách článků, uspořádnání stránky, rubrik, galerie, propagace, komentářů, spřátelení nebo o nových poznatcích, zkušenostech a zajímavostech. Právě díky němu jsem poznala spoustu nových věcí: filmů, muziky, míst a v neposlední řadě taky focení (to teda patří spíš na Allarmedar, ale prvotní myšlenka byla dávat sem jak LOTR věci, tak i záležitosti kolem mě). Taky nesmím zapomenout na spřátelené blogy, kterým bych tímto chtěla vyjádřit velký dík za to, že prostě jsou a že u nich vždycky najdu něco, co mě pobaví, inspiruje a zaujme. :-)

Kdybych měla říct, co mám na mém blogu nejradši, museli byste mě nechat dost dlouhou dobu na rozmyšlení. :) Vážně - není taky ani jedna věc, která by mě vůbec nebavila a kterou bych se zabývala jen proto, že by to tady muselo být. Ale přece jen: k mým nejoblíbenějším rubrikám patří Fotky ze Sředozemě (mimochodem - celá ta dlouhá léta si gratuluju, jak skvělý nápad to tehdá byl :D), Knihovna a samosebou Prstenovské Gulášky (Gulášky... ty jsem vymyslela jednou v noci, když byl úplněk a já nemohla usnout. Chtěla jsem vytvořit novou rubriku s články ryze informativního charakteru - no jo, ale kde vzít název?! ,,No, bude to takovej mišmaš - tak co třeba Gulášky?" A bylo to. Tady vidíte, že nad blogem přemýšlím i ve spaní) :-)

Nabízí se zde otázka: A CO DÁL? Hm... težko říct. Každopádně nemám v úmyslu odsud odejít! :) V hlavě nosím nápad na 2 nové rubriky, z nichž jedna je poněkud obtížnější na tvorbu, ale byla bych ráda, kdyby se mně povedlo ji uskutečnit. Taky chci samozřejmě dál informovat o novinkách z Hobita a LOTR světa.
Uvidíme, jak se věci vyvinou - o prázdinách tady bude panovat obvyklý článkový ruch, ale od konce září mě nastanou poněkud pernější časy (přesun na VŠ a zařizovnání kolem), tímžto pádem netuším, kolik času budu mít, ale budu se snažit sem vždycky něco nového dát. O existenci blogu se nebojím, protože, jak se ukázalo nedávno, i když tu delší dobu nic nepřibylo, návštěvnost neklesla, což mě udělalo pořádnou radost, páč se splnilo to, po čem jsem celou dobu toužila - aby byl blog samostatný a dokázal přežít delší chvíli i bez mé péče.

A budou dárky? :) No, myslím, že největším dárkem je pro blog i pro všechny z nás Hobit - už jsem se nemohla dočkat, až tady budu zveřejňovat první informace, fotky a videa! Ale přece jen, jeden dárek mě napadl. Bohužel vám ho neprozradím ani neukážu, zatím se schovává v mých myšlenkách. Nebojte se, v pravý čas se o tom dozvíte. :-)

Závěrem chci poděkovat úplně všem, kteří sem chodili, chodí a snad i chodit budou. Děkuju za komentáře, návštěvy, rady, pochvaly, kritiku, dodání odvahy, upozornění, inspiraci a za všechna ta krásná léta, která jsem měla tu čest s vámi prožít. Bez vás bych byla o mnoho chudší...

Vaše Jíťa a Ernil-i-pheriannath :o)

P.S.: Vzpomínáte na Tajné deníky ze Dvou Věží? Moc jich nebylo, že? Jenomže já mám pro vás jejich malé pokračování! Když jsem se totiž nedávno hrabala v mé knihovně, našla jsem tam papír s mým vlastnoručně napsaným tajným deníkem jedné postavy ve Dvou Věžích se vyskytující, který jsem stvořila někdy před rokem. A vás se teď ptám: Chcete, abych ho zde zveřejnila? Odpovědi pište do komentářů! :-) Jen vás musím varovat: riziko újmy na zdraví duševním i fyzickém je vysoké :-)

Komentáře