Malý podzimní gulášek :)

Mantúlië, poutníci!
Jak se vám vede - ve škole, v práci, v životě? Věřím, že co nejlíp a že všechno zvládáte levou zadní :)
Musím se přiznat, že jsem se zděsila, když jsem zjsitila, jak dlouho tu nepřibylo nic nového. Pane jo, já to tady pěkně zanedbávám, což? Prosím, nezlobte se na mě... U PC sice trávím dost času, ale naprostá většina se týká vypracovávání úkolů a projektů do školy a shánění informací. No, a pak už jsem většinou tak vyčuměná, že vůbec nemám chuť koukat do monitoru dýl, než musím. Mám rozpracované 2 články, chci vám je sem dát, ale škola je pro mě teď prostě na 1. místě - potřebuju nahnat co nejvíc bodů, abych dostala zápočty... Navíc máme teď půlsemestrální testy, takže už 2. den ležím v Asemblerech :)
Přeju vám všem krásný podzim :)
Vaše Jíťa

STĚHOVÁNÍ DO PLENÉRŮ
Asi už jste tu yprávu někde zmerčili: na Novém Zélandu se pomalu ale jistě otepluje, jaro přichází - a tím pádem se i natáčení Hobita přesouvá ven - do Hobitína, ale třeba i na řeku, kde se bude točit scéna s trpaslíky v sudech :) Na TORNu se už objevily i první fotky - když tak na ně koukám, připadám si, jako bych přišla domů :)

Poznáváte Pískařův mlejn? :)



Tady můžete vidět něco, co se dost podobá dražbě Bilbova majetku (viz konec Hobita) - co myslíte, že bz to mohlo být?

PÁN PRSTENŮ A FILOZOFIE
Možná si ještě vzpomínáte, jak jsem někdy před 2 roky psala o tom, že vyšla tahle zajímavá knížka, zabývající se světem LOTR a jeho filozofií. No, a včera se přesně ta samá knížka objevila u mě doma! Dostala jsem ji totiž k narozkám :) Nemám teda teď na čtení moc času, ale myslím, že mně z knihovny nikam neuteče a hezky si počká na Vánoce. :) Večer jsem si udělala čaj a trochu si v ní brouzdala; a musím přiznat, že už první stránka - poděkování - mě dostala! Těším se, až ji budu mct přelouskat - potom vám o ní samosebou povyprávím ;)

Komentáře