Šťastné a veselé z Hobitína :)

Milí přátelé, milí Ringers...
Rok se s rokem sešel a zase se tu setkáváme u pravidelného vánočního článku. O jeho náplni jsem - tak jako každý rok touhle dobou - docela dlouho přemýšlela. A dokonce mě i něco napadlo :) Ovšem... jak to tak bývá,člověk míní, hobiti mění :)
Když se tak podívám ven, vidím, že vánoční obleva na sebe ani letos nenechala dlouho čekat a že to tam za okny vypadá spíš jako na jaře. V obýváku stojí stromeček,voní tu cukroví, taťka jako vždy nechal zabalování na poslední chvíli... a já se k němu letos přidávám, protože mě výroba jednoho dárku ještě čeká a zabalování jakbysmet. Víte, tenhle rok uběhl strašně rychle a byla to vlastně jedna velká jízda - ples, maturita, přijímačky, expedice Jižní Čechy 2011, notebook, VŠ... Na jednoho až příliš :)
Mrzí mě, že to tu poslední dobou moc nežilo, ale škola je prostě škola... Ale i přes tuto mou absenci jsem moc ráda, že jste sem nepřestali chodit a přidávat komentáře - je to neklamná známka toho, že blog dokáže už přežít určitou dobu sám :)
Chtěla bych vám všem poděkovat - za návštěvu, za komentář, za připomínku, radu, pochvalu i kritiku, za inspiraci... Přeju vám, aby byl pro vás dnešní den jedním z těch, na které se nezapomíná a abyste ho strávili na příjemném místě s těmi, které máte rádi... :)

A teď už: dárek :) Jak už jsem psala, něco jsem měla vymyšleno, ale proti tomu, co si pro nás přichystal natáčecí štáb Hobita s Peterem Jacksonem v čele, bledne úplně všechno :) Tušíte správně - páté video z natáčení! A tentokrát se vracíme domů už doopravdy - do Kraje, za Frodem, Bilbem... Jak to řekl Peter: ,,Je to jako přijít někam, kam jste už nedoufali, že se někdy vrátíte..."
Tak šťastné a veselé! :-)

Komentáře