Šesté narozeniny :o)

Mantúlië, poutníci!
Zní to možná trochu neuvěřitelně, ale je tomu tak: teto blog dneska slaví 6. výročí svého založení. Za tu dobu toho hodně zažil, viděl, seznámil se se spoustou jiných blogů a stránek, dařilo se mu ohlašovat ty nejdůležitjší a nejzajímavější události v celkem slušné rychlosti a jak doufá, potěšil snad svou existencí nejednu duši.
Věříte, že si na ten okamžik vzniku tohoto místa dodneška pamatuju? Seděla jsem ve škole na modré kolečkové židli a stačilo udělat ŤUK a hned se předemnou otevřela nová dimenze: mohla jsem konečně psát na internet o tom, co mě zajímá! A i když od 20. 6. 2006 uplynulo mnoho dní a svět i já jsme se změnili, moc ráda se sem vracím a dál pro vás schraňuju všecky ty drobečky ze Středozemě...
No, a protože nyní tu vládne číslo 6, řekla jsem si, že zkusím shromáždit 6 věcí, které byly pro mě tady na blogu ty nej :o)

1)VIDEO - tady neváhám a říkám: první trailer k Hobitovi! Víc slov snad není třeba :)


2)ČLÁNEK - bratru těžké rozhodování... Ale za všechny bych zde zmínila ten, ve kterém jsem s radostí se klepajícími prsty psala tu skvělou zprávu, že natáčení Hobita se nebude z Nového Zélandu stěhovat. Byly to tenkrát napínavé časy a proto tahle událost byla více než úlevná :)

http://ernil-i-pheriannath.blog.cz/1010/hobbit-se-nestehuje


3)FOTKA - hm, fotek a obrázků, těch tu proběhla velká spousta! Vážně... Zde si dovolím malinko zašvindlovat a nevybrat jen jednu, ale hned dvě reprezentantky této kategorie.
První je snímek z prvního natáčecího dne Hobita - 21. 3. 2011 - kde Peter Jackson vchází po letech do Dnea Pytle.


A druhá pak, jak správně očekáváte, se taky věnuje Hobitovi - tentokrát první fotce z filmu vůbec:

4)PÍSNIČKA, MELODIE - jistě, soundrack, Enya, Emiliana Torrini, symfonie PP, atd jsou skvělé, ale na tomto místě bych ráda řekla, že mně velkou radost udělala mladá a velice nadaná houslistka Lindsey Stirling se svým klipem vztahujícím se k LOTR (ostatně i její další skladby jsou skvělé - jen tak dál děvče!).



5)NÁVŠTĚVNOST - jak víte, tak všechny tyhle věci kolem statistiky mě zajímají, takže ani letos si neodpustím malou exkurzi do světa čísel :)
Za dostavadní existenci blogu zde bylo podle mých záznamů vykonáno cca 58559 návštěv, z toho od 20. 6. 2011 to dělá cca 11960, a to nejen z naší vlasti, ale ze všech možných koutů země.

6)VY - ano, přátelé, tou šestou položkou, ale naopak vůbec ne poslední v důležitosti, jste vy sami: čtenáři, návštěvníci, komentátoři, poradci a hlavně fajn lidi, kteří přijdou, posedí a pomáhají tak šířit klid a mír :) Všem vám patří velký dík, ať už za komentáře, rady, rejpnutí, pochvaly, připomínky, pozvání, inspiraci... Prostě za všecko :) Pokusím se, aby se vám zde i v dalších letech líbilo, a rádi jste se sem vraceli!

DÍKY!

Vaše Jíťa a Ernil-i-pheriannath :o)

Komentáře