Letní gulášek :)

Ahoj přátelé!
Doufám, že jste se ještě neupekli a nebo do vás nepraštil blesk - počasí v dnešních dnech pěkně řádí. Nevím, jak vy, ale nejradši bych zalezla někam pod rozložitý strom s knižkou a pitím a přečkala tak tahle vedra. :) Ale nemyslete si, jsem moc ráda, že svítí sluníčko, ptáci zpívají, berušky lozí, a že je teplo a večer parádní bouřkové představení!
Připravila jsem pro vás takové malé lehké počtení, pokoukání a poposlouchání (divné slovo, což?), třeba vás něco zaujme nebo inspiruje :)
Krásné prázdniny přeje vaše Jíťa :o)

  • HOBIT natočen!
Jak před pár chvílemi pravil sám velký Peter Jackson na svém Facebooku, 266 natáčecích dní je u konce a další osudy získaného materiálu se budou odehrávat ve střižně. Jsem moc zvědavá, na kolik se od sebe bude kinoverze a prodloužená verze lišit - ale mám takový pocit, že to bude jako u Návratu Krále :) Nechme se překvapit....



  • NOVÉ FOTKY Z HOBITA
Možná už jste je viděli a dáte mi za pravdu, že Bilbo se prostě povedl, a nebo je teď uvidíte poprvé: ŤUK :o)
  • PLAKÁT K AKCI COMIC-CON 2012 (San Diego)


  • NOVINKA OD BEECAKE :o)
Billy Pipin Boyd a jeho skupina Beecake přišli na trh s novou písničkou, řekla bych, že stojí za poslech :)

Komentáře