Koncertní a hospodský Gulášek

Přátelé,
vítejte u krátkého zprávařského Prstenovského Gulášku, v němž na vás čekají dvě zprávy :)
Vaše Jíťa

1) V červnu bude Praha hostit koncert symfonického orchestru pod vedením Howarda Shora, který se bude věnovat hudbě z filmového Společenstva Prstenu. V únoru roku příštího nás na stejném místě - O2 aréně - čeká podobná akce, tentokrát se ovšem bude hrát soundtrack ze Dvou Věží! Více ZDE.



2) Ti z vás, kteří se kolem blogu motali ještě v těch dávných kamenných dobách, možná pamatují, že blog.cz kdysi umožňoval vytvoření fóra. Přišlo mi to tenkrát jako fajn myšlenka, a tak jste měli po jistou dobu přístup do fóra jménem Hostinec u Starého pařezu.

Jenže doba se změnila, fóra na blozích asi nikdo moc nevyužíval, a tak byla tahle položka nadobro z nabídky odstraněna. A popravdě, trochu jsem i pozapomněla, že tu někdy něco takového bylo - připomněl mi to až jeden můj starý článek, kde se o fóru zmiňuju. :D

Nu a jelikož dneska existuje spousta serverů, na kterých se dá založit free fórum, řekla jsem si, že tomu dám ještě jednu šanci, a "postavila" můj kecací hostinec znova. Odkaz bude trvale umístěn v horní části menu.

Nebojte se přijít, popovídat si, zeptat se, založit nová vlákna, posílat obrázky, tipy, návrhy, a cokoli dalšího, co vás kolem LOTR napadne! :)



Komentáře