TRD - jak slavíme?

Milí Ringers,
jak víte, spojila jsem s letošním Tolkien Reading Day možnost pochlubit se tu na blogu tím, jak slavíte tento den vy - viz článek TU. Nečekala jsem, že by se vůbec kdo zúčastnil, a tak mě velice potěšilo, že se přece jen někdo našel a do "inspiračně-chlubícího" článku přispěl! :)




Máme tu tedy povídání od Ireth:

"Zdravím,
moje přezdívka je Ireth, nebo přesněji je to elfský překlad mého jména. Jakožto věrná tolkienka určitě nebudu gondorský nový rok přehlížet a hodlám ho jaksepatří oslavit. Zatím nemám naplánované detaily, jisté ale je, že jelikož mám celý den volno, hodlám ho trávit v melodii Středozemě, to znamená, že můj den budou doprovázet písně z LOTRa a Hobita, které nadevší hudbu miluji. Určitě si vyhradím i chvilku, kdy budu se zavřenýma očima vnímat pouze hudbu a představovat si krásu Středozemě. Už den předem bych si vyrobila tématickou výzdobu (jednoduchou, jelikož nejsem moc dobrý výtvarník), jejíž hlavním motivem bude pochopitelně Prsten (kolem něj budou p ravděpodobně plameny Orodruiny). Až se setmí, zapálím na nějakém hezkém místě svíčku. Tolik asi k mému trávení TRD. Pokud jsem někoho inspirovala, budu jen ráda. Zdravím všechny ringers a užijte si gondorský nový rok. Namarie."

A pak také přispěla Irith, i když zpočátku vůbec netušila, že nějaký TRD je :D Takže její tipy se váží spíš ke Dnu všeho hobitstva (22.9.), ale to vůbec nevadí :)
http://mittalmar.blog.cz/1509/vyzva-k-22-zari-2015

A co Jíťa, ptáte se? Nu byl to pátek, volno, trošku jsem pracovala do školy a pak se zahloubala nad Silmarillionem, Hobitem a ve vlaku pak náhodně vybranou stránkou ze Společenstva Prstenu :)

Tímto děkuji všem zúčastněným, a těm, kdo zaslali příspěvěk, či se zasloužili o šíření povědomí o tomto Tolkienovském svátku, o to víc! :)

Zároveň chci předeslat, že jsem si na vás připravila další blogo-čtenářskou interakci, kterou bych vám v průběhu dubna chtěla předhodit k přechroustání :) Zatím se na vás těším u ostatních článků :)
Vaše Jíťa


Komentáře