Ukažte svou LOTR sbírku :)

Milí Ringers,
není tomu tak dávno, co jsem na facebookové stránce blogu zveřejnila fotku s částí mojí prstenovské sbírky - hlavně tedy s knížkami. Překvapilo mě, jak moc se tenhle příspěvek stal navštěvovaným, komentovaným a likovaným, a tak jsem si řekla, že by bylo fajn, kdybych vám tu na blogu ukázala své poklady nejen já, ale kdyby jste se i vy pochlubili tím, co doma přechováváte :)
A tak, chcete-li, máte možnost zůčastnit se podobné chlubící akce, jaká tu proběhla kolem Tolkien Reading Day (zadání ZDE, výsledky TU). Nejde o soutěž, ale o sdílení nápadů, inspirací, ukázání ostatním, co máte/děláte/vytváříte :)

Slyšte tedy nyní podmínky:

Máte-li zájem, až do 31.5.2016 23:59 mi na email jitt@vivaldi.net posílejte fotky a případné povídání a popisky toho, co patří k vaší LOTR sbírce.

Vyskytovat se tam může prakticky cokoli - knížky, časopisy, CD, kazety, vstupenky, hry, kostýmy, šperky... Počet fotek prosím kroťte a pokuste se vmáčknout do nějakých 5-6 položek (abychom se tu při závěrečném vyhodnocování vlezli do jednoho článku ;)).
Fotky s klidem zmenšete až na 800x600 px, alespoň se vám vlezou do emailových příloh :D (A stejně je pak na zveřejnění budu zmenšovat, takže mi ulehčíte práci :))

Nezapomeňte připojit své jméno či přezdívku a máte-li, tak také adresu blogu/webu.

! Pokud už jste na své stránce někdy podobnou záležitost podnikli a své úlovky zveřejnili tam, neváhejte a pošlete mi na ten samý email odkaz :)

Článek se všemi došlými příspěvky bude zveřejněn v průběhu června.
Odměnou vám budou obdivné vzdechy ostatních a zajisté inspirace k další tvorbě/čtení/poslouchání/koukání... :)

Vaše Jíťa :)
P.S.: Pro sebe si rezervuji celý jeden článek týkající se mé miláššškovské sbírky, brzy vyjde ;)

Moje troška :D

Komentáře