Ukažte svou LOTR sbírku - první část

Milí Ringers,
květen skončil, a tím pádem by měla skončit také naše akce zabývající se pochlubením se svojí LOTRovskou sbírkou.

Do 31.5. mi přišly příspěvky od dvou bytostí, které uvidíte v tomto článku, pro ty ostatní, kteří zaspali/nestihli/zapomněli/nemohli, tu mám druhou šanci v podobě prodlouženého termínu do 30.6.2016! :) Dělám to, protože pamatuju, že vás projevilo zájem docela dost, ale nejspíš máte momentálně jiné starosti, takže na takovéhle srandy nemáte ani pomyšlení, což chápu :)
Takže se neváhejte ještě zapojit, ať tady za měsíc máme ještě nadupanější článek! :)
Propozice jsou ZDE.

Zúčastněným v prvním kole moc děkuju! :)

Vaše Jíťa :o)

=================================


Jako první tu máme IRETH:

"Toto je moje skromná sbírka. Já vím,měla bych se stydět, že toho mám tak málo:-) Samozřejmě to neznamená, že nejsem náležitě vzdělaná. Pod moji rukou už prošli kromě těchto čtyř důležitých knih také Silmarillion, Húrinovy děti, Nedokončené příběhy,ale také naučné knihy jako Skutečná Středozem, Svět J.R.R. Tolkiena, Hobiti, elfové a čarodějové aj. I hmotné předměty jsou pro mě velmi důležité,jsou to takové moje relikvie. Snad se vám líbi, vaše Ireth:-) "

Řekla bych, že se nemáš vůbec za co stydět, vždyť ta kolekce šperků je úžasná, kéž by se u mě nacházel alespoň jeden z nich! :D



A jako druhá přispěla VENDY:

"Ahoj!
Tak taky posílám svoji skromnou sbírečku ;) Ani to není všechno, ty časopisy a podobně ani nevím, kam jsem zahrabala :D
Mám pár knih, mezi nimi také Hobití Silmarillion od Irith! Dále mám placku, Arwenin přívěsek, malého Bilba, plakáty a samozřejmě kostým Thranduila, který teda momentálně nevím, kde je :D ale hodlám ho znova použít!

Kořenka Vendy"


"Tmu pro temné záležitosti"... placka nemá chybu! :D A ten přívěšek je úžasný :) A Hobití Silmarillion samosebou taky ;)



Přesně takovou formu Nedokončených příběhů si chci pořídit, minimalistický obal je skvělý.





Tyhle velké plakáty se mi moc líbí, taky bych si mohla nějaký stvořit! Díky za nápad! :D

Komentáře