Ukažte svou LOTR sbírku - druhá část

Drazí přátelé,
červen skončil, první prázdninový měsíc právě začíná, a to znamená, že končí akce "Ukažte svou LOTR sbírku". V tomto článku si představíme příspěvky, které mi přišly do druhého kola (a že jich není málo, jsem nakonec ráda, že jsem druhé kolo vyhlásila) :)
Opět jsem mnohdy zírala, co všecko se u vás doma nachází za skvosty, někdy jsem se až zastyděla, jak málo toho sama mám :D (ale tož nejde přece o kvantitu, ale kvalitu, že? :D)
Konec bezbřehého tlachání, pojďme se kochat :)
Vaše Jíťa :)

Pro připomenutí - zadání je ZDE, výsledky prvního kola TADY.




°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Jako první přispěla CADDY (caddy.blog.cz)- a udělala mi tak strašlivou radost, že se zůčastnil někdo z naší dřívější blogové spřátelené skupinky! :)

"Ahoj Jíťo,
jsem ráda za prodloužení termínu, protože jsem se tak mohla taky zapojit do LotR sbírkovské výzvy! :-)
Fotky mi zmenšil sám mail, snad to bude v pořádku.
Kromě knih nemám ve sbírce žádné předměty, ale knížky mi bohatě stačí, je to takový můj poklad!
Měj se hezky,
Verča (Caddy)"




°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Jako další si představíme příspěvky od ŠÁRKY, která toho nafotila spooooustu :)

"Ahoj,
posílám svou část Tolkienovské sbírky s omluvou za hroznou kvalitu fotek. :)

S pozdravem
Šárka (cinealton.blog.cz) "






°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

SILWINIEL (malacandra.blog.cz) je dalším milým človíčkem, kterého jsem na blogu potkala už tenkrát dávno v minulém věku, a taktéž jsem měla velkou radost, když se odhodlala všechno nakupit na jednu veeeelkou hromadu, vyfotit to, poslat, a pak zase nacpat na původní místa :D Máš můj obdiv, Silwiniel! :D

"Ahoj Jíťo!
Opožděně posílám fotku své LOTR sbírky. Není to tedy jen čistě moje, ale i mého přítele - prostě naše sbírka dohromady :) Doufám, že na zmenšené fotce ještě bude něco vidět :D Když začneme shora, tak nalevo je dvojcédéčko od Tolkien Ensemble, vedle je kniha Svět hobitů. V další řadě nalevo jsou dva svazky Parma Eldalamberon, Silmarilion, Húrinovy děti, Legenda o Sigurdovi a Gudrún, Pád Artušův, 2 quenijské slovníky, jedna quenijská učebnice a jedna učebnice tengwar. V další řadě nalevo je svazek časopisu Vinyar Tengwar, Hobit, Společenstvo prstenu, Dvě věže, Návrat krále, Nedokončené příběhy, Netvoři a kritikové, Beowulf převyprávěný od Tolkiena a Dítě lesa od Laisi Finwen. V poslední řadě jsou dvě anglická vydání všech dílů Pána Prstenů, Tolkienův bestiář, parodie Silmámilion a Hoblit, Zákulisí Pána Prstenů a nakonec Pan Blahoš. Ještě jsme zapomněla na fotku přidat Hobití Silmarillion od Irith Zimostrázové, které se za to hluboce omlouvám. No, zjistila jsem, že toho máme doma nějak hodně :D Tak teď to musím jít všechno zas uklidit.
Měj se krásně!
Silwiniel "




°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Nu a MITTALMAR nemohl zůstat pozadu, že? :) Sice zatím zveřejnili jen příspěvek od Irith, ale věřím tomu, že to nakonec dotáhnou do konce :) I vám díky za účast! :)
Na článek se dostanete TUDY.

A po termínu vyšel ještě článek od Polly :)


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Nu a to je vše, co se týká této, řekla bych, docela úspěšné akce. Upřímně, nečekala jsem, že se mi tu sejde tolik příspěvků, a že objevím spoustu zajímavých věcí, které se v mé osobní sbírce nenacházejí.
Takže ještě jednou: Díky všem za příspěvky a podporu a budu se těšit na další spolupráci u nějaké podobně laděné akce :)

Jíťa :)

Komentáře