Hobit: fotky ze zákulisí

Musím se přiznat, že ač někdy civím, jak vlastně některé scény byly tvořeny, baví mě tyhle fotky hledat. Tak nějak mi víc přibližují samotné tvůrce - štáb, herce a další, kteří za Pánem Prstenů a Hobitem stojí. Vidím na nich, že jejich práce nebyla vůbec jednoduchá... a taky mi tyto záběry přibližují takovou tu "lidskou" stránku věci, rozumíte-li mi :) (Hm, pozoruju, že mám teď problém se vymáčknout :D)

Mám tu tedy nyní pro vás další snůšku fotek z natáčení Hobitů, které sem ulovila na internetu (zlatý google), a které vás snad potěší, pobaví, překvapí a nebo vám vykouzlí alespoň malý melancholický úsměv na tváři :)

Jíťa :)


PJ, Thranduil a Legolas:


Bilbo, Dvalin, Kili, Fili, Gandalf:


Příprava Glóina:


Šmak:


Roklinka:


Elrond, PJ, Gandalf:


Elrond, Galadriel, PJ:


Tvorba skřeta:


Sudy:

Galadriel a Gandalf:

Komentáře