Výroční narozeninový Gullášek

VÝROČNÍ NAROZENINOVÝ GULÁŠEK
Mára rë, mí milí příchozí! :o)
Rok se s rokem sešel a blog dnes slaví své první narozeniny. 365 dní je dlouhá doba a tak si myslím, že by bylo dobré si pár věcí připomenout a okomentovat, jak se při podobných přílažitostech dělá.
První, co přijde na řadu ve výročním komentování budou Tajné deníky, které vás podle všech těch spokojených a rozesmátých komentářů a vzkazů zaujaly asi nejvíce. Váš zájem o ně mě těší, ale co vám musím oznámit je fakt, že každý měsíc bude vycházet jenom jeden Tajný deník z toho důvodu, že deníků ze Dvou Věží už není tolik jako ze Společenstva Prstenu. Vyskytlo se i pár dotazů, jestli deníky píšu já. Bohužel, musím vás zklamat, deníky k nám přišly, jak jsem kdesi četla, z Anglie. A co se Legolasova deníku ze Dvou Věží týče - názor na docela dost silnou příchuť homosexuality s vámi plně sdílím, ale nemůžu s tím nic udělat, protože už by to prostě a jednoduše nebyl onen Tajný deníček blonďatého elfa. :o)
Dalším "pánem na holení" bude rubrika Fotky ze Středozemě. I zde jsem se setkala s pozitivním ohlasem, ať už u Minas Tirith, Kraje, Edorasu, Roklinky, Železného Pasu nebo Lothlorienu. Nápad ukázat si různé pohledy na pokaždé jiné místo se zrodil v mé hlavě při jedné z hodin informatiky - jak stylové… :o) A jak vidno, nápad to byl více méně dobrý. Chci připomenout, že ještě nemám vymyšlené místo do příštího článku, tak něco navrhněte, budu ráda.
Do třetice všeho dobrého jsou tu obrázky. Jak můžete v jednotlivých složkách Galerie vidět, přidala jsem už poměrně hodně fotek jak z filmu, z natáčení, s herci a nebo s postavami, ale to zdaleka není všechno. Doma mám staženo kolem 1450 fotek a ty sem chci všechny v průběhu času nacpat. A kde je všechny lovím? Kde se dá, hlavně pak přes Google, Yahoo, proklikávání se stránkami s PP a mnohokrát přispěla dobrá náhoda. :o)
Na co však nesmím zapomenout: ankety! Prozatímní výsledky jsou takové:
Oblíbenost blogu……. …80% hlasovalo, že blog se jim moc líbí
Nejoblíbenější postava….1)Legolas 2)Aragorn 3)Pipin
Nesympatičtější herec…..1)Orlando Bloom 2)Viggo Mortensen 3)Elijah Wood
Nejoblíbenější knížka…...1)Návrat Krále 2)Hobit 3)Dvě Věže
Nejoblíbenější místo…….1)Kraj + Roklinka 2)Minas Tirith 3)Edoras + Lothlorien
Zhodnotila jsem, co jsem chtěla a teď by se hodilo alespoň trošičku nastínit moje plány na další rok.
1)Kompletuju učebku Qenijštiny, sice to jde velice pomalu, protože mám xy zdrojů, ale v příštím roce by mělo dojít k začátku výuky. Zatím se můžete učit slovíčka. :o)
2)Přišla jsem na příčinu nefunkčnosti videa - špatný formát! Budu se snažit hledat videa taková, která by šla bez problému přehrát a pro jistotu vždy přidám odkaz…
3)Rubriky Natáčení a Herci budou teďka více frekventované, protože jsem sehnala zajímavé informace a články, těšte se! :o)
Myslím, že výroční komentování se mě docela povedlo a nezbývá mi nic jiného, než poděkovat všem, kteří mi s blogem pomohli, všem stránkám, ze kterých jsem stáhla obrázky a informace a hlavně vám, kteří jste sem přišli a doufám, že to nebylo naposled.
*Tak všechno nejlepší! *
Namarië, vaše Jíťa a Ernil-i-pheriannath

Komentáře