HOBBIT SE NESTĚHUJE!!!

Hobbit
HOBIT SE Z NOVÉHO ZÉLANDU NESTĚHUJE!!!

Skvělá zpráva pro všechny Ringers a ostatní příznivce Tolkienovy tvorby a jejího filmového zpracování je tu: Hobit neopustí hranice Nového Zélandu! O pravý opak se mermomocí snažily herecké odbory, které tlačily na New Line a Warner Brothers, aby natáčení přesunuly jinam, a navíc přesvěčovaly herce, aby se tohoto projektu neúčastnily kvůli údajným špatným podmínkám při natáčení a garancí téměř ničeho (což je samosebou pitomost).

Na TORnu dnes vyšlo:

Premiér John Kay před několika minutami na konferenci v divadle Beehive oznámil, že film Hobit režisíra Petera Jacksona bude natočen na Novém Zélandu.

V komentářích se lze dočít úžasných radostných výkřiků, slov a nepopsatelného štěstí. Ono taky není divu - po tolika letech čekání, nejistot a obstrukcí. Zkrátka: JE TO DOMA!!! JDEME SLAVIT!!! :-)
New Zealand
Před pár dny jsme se s Clarett bavily na Facebooku (část té konverzace tam ostatně můžete vidět) a rozhořčovaly se nad možností přesunutí natáčení do jiné země. Říkaly jsme si, že je škoda, že nemůžeme podpořit Novozélanďany v jednom z protestních pochodů. Vzaly bychom smečku nazghúlů, a hned by to šlo! :-) Pak Clarett jen tak plácla, že by si k tomu udělala triko. Toho jsem se chytila já a opáčila, že to není špatný nápad. Hned jsme začaly domlouvat, jak by to mělo vypadat a co tam vlastně napsat a čím.
Jak jsem nad tím víc a víc přemýšlela, došlo mně, že už to není jen o fimu, ale i o lidech a celém Novém Zélandu, protože hodně lidí je zaměstnaných ve firmách a společnostech, které mají co do činění s filmovým průmyslem - a právě ten je dost významným zdrojem příjmů pro ekonomiku země. Kdyby odtud Hobbit odešel, mohly by si i ostatní studia, producenti a herci myslet, že NZ je problémová země, kde nejde jen tak něco natočit a odešli by. Co víc - filmy přispívají i k turistickému ruchu, což je taky významný zdroj financí - a ten by tím taky mohl citelně utrpět. To není vše: nezapomeňte na developery, investory atd.! Zkráka, NZ by mohl skončit dost bledě.
A tak jsem si řekla: fajn. Ringers mají možnost se k tomu vyjádřit. Můžeme ty lidi podpořit. A začala jsem tvořit v hlavě plán na podporu Hobita. Na co taky máme ten Facebook a internet, že?  Chtěla jsem vytvořit návrhy triček, pověsit je i s patřičným komentářem všude tam, kam jen by to šlo, a shánět tak hlasy do jakési petice, která se na Facebooku vytvořila : KEEP THE HOBBIT FILM SHOOT IN NEW ZEALAND! Prostě vezmete triko, tlustou lihovkou ho popíšete, a je to! Pak už ho stačí jen nosit. Nevím, zdy by se to ujalo a jestli by to opravdu pomohlo. Ale prostě jsem cítila, že jakožto oddaný fanoušek Tolkiena bych se měla za to, co mám ráda, postavit.


trička
RINGERS, SLAVÍME!!! JUCHŮ!!! :o)

Komentáře